Bukefalos 28 år!

Hjälp!!!1

sofia77

Trådstartare
Har haft en diskution med min sambo om våran Zigge, http://w1.504.telia.com/~u50404005/zigge.JPG. Jag kallar han bondkatt för att hans mamma var norsk skogkatt/perser och pappan är okänd men sambon vill kalla han för blandras för bondkatt är han inte enlig sambon. Så snälla hjälp oss vad ska vi kalla denna kisse?
 
Definitionen av huskatt är en katt som inte är registrerad, oavsett ursprung, så det passar väl bra :)
 
Blandras och bondkatt är samma sak. Hos veterinären kallas mina bondkatter för blandras, har för mig att de kallas det i försäkringspapperen också. Och bondkatt är dessutom samma sak som huskatt.

mandalaki
 
Vad bra då vet jag eller jag visste ju det redan innan men om han kommer att ge sig vet jag inte. :smirk:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: Castellini
·
Hemmet Vi bor i ett enplanshus på ca 145 kmv och är i valet och kvalet om vi ska göra vissa förändringar. Varken jag eller min sambo är...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 296
Senast: Jerseyite
·
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 229
Senast: Anders
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 686
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp