HJÄLP med att hitta en skinnjacka!

Asko

Trådstartare
Jag vet att dessa jackor har varit hur vanliga som helst men nu hittar jag dem ingenstans :arghh:
Jag letar efter såna skinnjackor (riktigt eller ej spelar ingen roll men de jag tänker på var säkert falska) med muddar(?) runt änderna på armarna, slutet på midjan och kragen.
Ungefär som de här
4557723188.jpg
(kragen var större på de jag tänker på tror jag, och fickor?)
skinnjacka-fran-only-4567357.jpg
(ärmarna saknar muddar)
Men ändå inte. Jag har för mig att de var hur vanliga som helst för några år sen och jag såg någon tjej på stan bära en sån men brun, men jag fick inte för mig att gå fram och fråga :o:angel:

Heeeelp! :arghh::arghh::arghh:
 
Jag vet att dessa jackor har varit hur vanliga som helst men nu hittar jag dem ingenstans :arghh:
Jag letar efter såna skinnjackor (riktigt eller ej spelar ingen roll men de jag tänker på var säkert falska) med muddar(?) runt änderna på armarna, slutet på midjan och kragen.
Ungefär som de här
4557723188.jpg
(kragen var större på de jag tänker på tror jag, och fickor?)
skinnjacka-fran-only-4567357.jpg
(ärmarna saknar muddar)
Men ändå inte. Jag har för mig att de var hur vanliga som helst för några år sen och jag såg någon tjej på stan bära en sån men brun, men jag fick inte för mig att gå fram och fråga :o:angel:

Heeeelp! :arghh::arghh::arghh:

Verkar finnas massa begagnat som säljs bara i Sverige.

Vill du ha ny: Googla Woman Leather jacket elastic cuff. :)
I UK och USA finns.
 
Jag vet att dessa jackor har varit hur vanliga som helst men nu hittar jag dem ingenstans :arghh:
Jag letar efter såna skinnjackor (riktigt eller ej spelar ingen roll men de jag tänker på var säkert falska) med muddar(?) runt änderna på armarna, slutet på midjan och kragen.
Ungefär som de här
4557723188.jpg
(kragen var större på de jag tänker på tror jag, och fickor?)
skinnjacka-fran-only-4567357.jpg
(ärmarna saknar muddar)
Men ändå inte. Jag har för mig att de var hur vanliga som helst för några år sen och jag såg någon tjej på stan bära en sån men brun, men jag fick inte för mig att gå fram och fråga :o:angel:

Heeeelp! :arghh::arghh::arghh:
De var superpoppis när jag gick i gymnasiet för sisådär 15 år sedan :D
 
Verkar finnas massa begagnat som säljs bara i Sverige.

Vill du ha ny: Googla Woman Leather jacket elastic cuff. :)
I UK och USA finns.
Hm, jag kollade på blocket men hittade inte riktigt någon som var den jag ville ha. Kollade du på en annan hemsida?
Tack för de engelska orden, jag tappade totalt vad de hette, svårt att googla då :banghead::laugh:
 
Hm, jag kollade på blocket men hittade inte riktigt någon som var den jag ville ha. Kollade du på en annan hemsida?
Tack för de engelska orden, jag tappade totalt vad de hette, svårt att googla då :banghead::laugh:
Jag har sett på tradera. Jag har sökt ibland efter helt i skinn och mer hårdrocksstil men gått bet de gånger jag kollat. De som funnits har varit fel storlek
 
Jag, som letar efter en annan typ av skinnjacka, hittar bara sådana du vill ha.

Kolla Myrorna etc, och kosta på en kemtvätt är mitt tips.
 
Tror jag såg såna på Ellos. Dyker upp på Tradera också.
Jag har en från senast det var inne med muddar så jag tycker naturligtvis de ser väldigt daterade ut haha. :p Kanske kan sälja den då om det börjar bli inne igen.
 
Jag har en liknande brun som jag försökt kränga på Tradera. Får kanske försöka igen om det är bättre läge nu.

Tror jag såg såna på Ellos. Dyker upp på Tradera också.
Jag har en från senast det var inne med muddar så jag tycker naturligtvis de ser väldigt daterade ut haha. :p Kanske kan sälja den då om det börjar bli inne igen.
Sorry, jag tror att det är bara jag som är efter i modet :rofl:
Men om ni har i L storlek så kanske jag vill köpa den ;):D
 
Sorry, jag tror att det är bara jag som är efter i modet :rofl:
Men om ni har i L storlek så kanske jag vill köpa den ;):D

Tyvärr, det är en ganska liten small. Annars hade jag gärna sålt den billigt. Äkta läder och rätt tuff, men lite i minsta laget för mig :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 882
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och...
2
Svar
37
· Visningar
3 471
Senast: svea
·
Relationer Orkar inte gömma mig bakom ett anonymt nick... Hur säger man till sin sambo att hans klädstil suger utan att låta som en elak kärring...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
30 349
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp