Hjälp med hoppsits

ponnymuppen

Trådstartare
Behöver verkligen alla tips jag kan få för att förbättra min hoppsits. Tycker det blir att jag svankar och det ser bara allmänt dåligt ut. Tacksam för hjälp! :)


 
Behöver verkligen alla tips jag kan få för att förbättra min hoppsits. Tycker det blir att jag svankar och det ser bara allmänt dåligt ut. Tacksam för hjälp! :)



Ett tipps är att träna för tränare, så hen kan ge råd på hur du ska förbättra din hoppsits. Du kanske tränar för någon och be denne om råd.
 

Liknande trådar

Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
593
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Jag har fått röntgenbilder på en häst som jag är intresserad av. Fick dem idag så kan inte fråga någon veterinär. Om någon är lite...
Svar
16
· Visningar
2 412
Senast: Nevermind
·
Övr. Hund Hej ska åka och hämta en american bully tik på ca 1 år i veckan. Hon är en omplaceringahund. Jag skulle behöva alla tips jag kan få om...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 177
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp