Hjälp mig att fylla en kaosyta.

clusia

Trådstartare
Vad ska jag ha på kaosytan med alla leksaker? Just nu samlas alla leksaker där i en enda stor hög och det är de första man ser när man kommer in genom ytterdörren.
20180314_115432.jpg
 
Här kommer en bild på hela vardagsrummet. Är alltså ytan direkt till höger.

20180314_115414.jpg

Och om ni har tips på vad man kan sätta upp ovanför soffan på väggen.
 
Jag skulle köpa en kallax hylla med fina korgar och ha allt i. Då kanse barnet bara drar ut en korg i taget och leker och det blir snyggare och ser inte ut som en leksakshörna när du städar ihop det om kvällarna. Eller annan dylik möbel med gömma-funktion
Kallax har vi funderar på faktiskt så det kanske inte är en sån dum idé. :)
 
Skulle också rekommendera en sådan. Kan ju sätta luckor på dem också.

Alternativt några hyllor med en eller två stora korgar under.
 
Jag gillar trofast, i vitt kan de bli helt ok. När barnet blir äldre kan det följa med in på rummet och får plats med pyssel i de små lådorna och annat i de större?
 
Kanonbra ju! :up:

Jag har en fotpall från Ikea med lock och ett fårskinn över bredvid soffan där alla leksaker åker ner. Funkar fint som extra sittplats!
 
Kanonbra ju! :up:

Jag har en fotpall från Ikea med lock och ett fårskinn över bredvid soffan där alla leksaker åker ner. Funkar fint som extra sittplats!
Tack! :)

Praktiskt med fotpall med förvaring i. Har två stora divansoffor som nog får hänga med under småbarnsåren men sen vill jag ha nya soffor. Då vill jag också ha en sån fotpall! :laugh:
 

Liknande trådar

Hemmet Min ytterdörr är kall och dragig hur man än gör, men det hjälper om man hänger textil innanför. Just nu har jag en filt där, men den är...
Svar
14
· Visningar
734
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Torp på ca 70 kvm. Låg takhöjd. Kamin finns, och köksfläkt ansluten till skorstenen. Badrumsfläkt finns, samt fönster i badrummet...
2
Svar
31
· Visningar
1 786
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·
Fritid Nu så.. står jag här och känner mig dummare än tåget 😂 För första gången ska jag ta tag i att fylla olja på bilen själv.. pinsamt att...
Svar
3
· Visningar
405
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp