Hjälp mig hitta mitt drömträns!

Nevermind

Trådstartare
Jag letar efter ett nytt träns till min häst. Mina önskemål är följande:

• Rundsytt, helst med spännen i nacken
• Svart med silverspännen
• Remontnosgrimma
• Max ca 3000 kr

Jag vet att OS har, och de är döläckra :love:, men jag känner inte riktigt för att lägga så mycket på ett träns just nu. Kombinationen rundsytt + remont verkar tyvärr inte vara alltför vanlig. En lös rundsydd remontgrimma är också av intresse. Så, någon som har nåt tips? ;)
 
Jag letar efter ett nytt träns till min häst. Mina önskemål är följande:

• Rundsytt, helst med spännen i nacken
• Svart med silverspännen
• Remontnosgrimma
• Max ca 3000 kr

Jag vet att OS har, och de är döläckra :love:, men jag känner inte riktigt för att lägga så mycket på ett träns just nu. Kombinationen rundsytt + remont verkar tyvärr inte vara alltför vanlig. En lös rundsydd remontgrimma är också av intresse. Så, någon som har nåt tips? ;)

Premiera har väl? Kostar bara runt 1 000 kr dessutom! :)
Ingen personlig erfarenhet av dem dock...
 
Premiera har väl? Kostar bara runt 1 000 kr dessutom! :)
Ingen personlig erfarenhet av dem dock...

Jag köpte sånt för ca 5 år sen. Det var det sämsta crap jag sett.
Stenhårt och staaank när det kom. Det fick hänga på balkongen nån vecka och vädras.
Sen var det inte färgat normalt infärgat genom lädret sas utan svarta färgen var pålackad utanpå ngt pissgrått. Den lacken lossnade ju, flagnade och rullade ihop sig i korvar.

Jag har hööksträns som är tusen gånger bättre.
 
Jag letar efter ett nytt träns till min häst. Mina önskemål är följande:

• Rundsytt, helst med spännen i nacken
• Svart med silverspännen
• Remontnosgrimma
• Max ca 3000 kr

Jag vet att OS har, och de är döläckra :love:, men jag känner inte riktigt för att lägga så mycket på ett träns just nu. Kombinationen rundsytt + remont verkar tyvärr inte vara alltför vanlig. En lös rundsydd remontgrimma är också av intresse. Så, någon som har nåt tips? ;)

Jag har OS rundsydda träns och kandar. Underbara!

Om du inte vill köpa hela kitet sas bör du kunna beställa bara nosgrimma av dem om det känns ok prismässigt.
Jag vet ju inte vad en nosgrimma lös kostar.
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver hjälp att hitta mitt drömträns enligt följande kriterier: Svart Rundsytt med alla spännen i nacken. Vanlig engelsk...
Svar
3
· Visningar
659
Senast: ptr
·
Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 523
Utrustning Hej! Jag har googlat och letat i alla internets vrår men hitillis inte lyckats hitta något som passar, hoppas någon här har tips :) Jag...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: Vogue
·
Utrustning Då den befintliga remontnosgrimman till ett av mina träns tyvärr blivit sönderkliad (:angel:), men tränset i övrigt är väldigt fint...
Svar
9
· Visningar
1 778
Senast: zingoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp