Hjälp mig sova!

Aliide

Trådstartare
Har precis sett The magnificent seven på bio, vilket var en fantastisk film. Men! En av skådisarna i filmen är otroligt lik en annan skådespelare... Det kan vara så att det faktiskt är mannen i filmen som är den jag letar efter, men då vill jag veta vilken film ;)

peter-sarsgaard-premiere-green-lantern-01.jpg


Detta är Peter Sarsgaard, det är förmodligen inte honom jag letar efter... Utan hans tvilling!

Personen jag letar efter har likadana ögon, han föråder någon, kanske gråter, kanske bryter på sydstatsdialekt och är någon form av ynkrygg.

Så vem?
 
Har precis sett The magnificent seven på bio, vilket var en fantastisk film. Men! En av skådisarna i filmen är otroligt lik en annan skådespelare... Det kan vara så att det faktiskt är mannen i filmen som är den jag letar efter, men då vill jag veta vilken film ;)

peter-sarsgaard-premiere-green-lantern-01.jpg


Detta är Peter Sarsgaard, det är förmodligen inte honom jag letar efter... Utan hans tvilling!

Personen jag letar efter har likadana ögon, han föråder någon, kanske gråter, kanske bryter på sydstatsdialekt och är någon form av ynkrygg.

Så vem?

Det kanske inte är Peter du menar, men han är ivarjefall en av skådisarna som är med i filmen :p
 
Peter Saarsgard verkar inte ha nån tvilling enligt Google. Har du kollat på imdb vilka filmer han är med i?
 
Om du kan berätta någonting om filmen du tänker att the mystery man är med i kanske det går lättare att hjäpa dig :idea:
 
Jag tänker på Alfie Allen som spelar Theon Greyjoy i Game of Thrones :p
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 522
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 410
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp