HJÄLP! windows movie maker!

U

underbarasteponny

Jag har windows movie maker på min dator som jag har gjort massa "filmer" med. men när jag ska lägga ut dom på internet så är det fel filformat. när man sparar brukar man ju kunna välja filformat men det går inte för mig för det finns bara ett alternativ:
Windows Movie Maker-projekt(*.MSWMM)
och jag kan inte heller öppna det som en annan fil.

Så hjälp! nåpn som kan detta?
jag vill att det ska finnas mer alternativ tex .jpg. när man sparar filmen... kan man ladda hem det eller hur fungerar det?

såhär ser det ut, endast ett alternativ:
 
Sv: HJÄLP! windows movie maker!

Jag har windows movie maker på min dator som jag har gjort massa "filmer" med. men när jag ska lägga ut dom på internet så är det fel filformat. när man sparar brukar man ju kunna välja filformat men det går inte för mig för det finns bara ett alternativ:
Windows Movie Maker-projekt(*.MSWMM)
och jag kan inte heller öppna det som en annan fil.

Så hjälp! nåpn som kan detta?
jag vill att det ska finnas mer alternativ tex .jpg. när man sparar filmen... kan man ladda hem det eller hur fungerar det?

såhär ser det ut, endast ett alternativ:

så där e det inte på mina.
 
Sv: HJÄLP! windows movie maker!

Yey!!! jag kan!:D
Tack johannnna!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
Sv: HJÄLP! windows movie maker!

gissa hur många gånger jag har gjort samma misstag :devil:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 011
Senast: __sofia__
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag har matproblem som jag inte kommer tillrätta med själv, och är så urbota less på det. Jag behöver alltså hjälp med detta men behöver...
Svar
5
· Visningar
1 559
Senast: Skjøldur
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 212
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp