Höhäckar

Sv: Höhäckar

Den såg mycket trevlig ut! :)

Själv skulle jag vilja ha en höhäck för ett par hästar, kanske anpassad för 4-5 st med möjlighet att fylla på vanlgt torr hö och helst ge möjlighet så de kan äta nära marken, i en mer naturlig ställning. Funderar ev. på och byta stall för jag är så trött på närvarande men vill i så fall ha lite vettiga alternativ på hur man ska kunna fortsätta med fri tillgång på grovfoder även vid flytt. Skulle gärna vilja kunna ha tak över också som skyddar höet vid regn o dyl.
 
Sv: Höhäckar

Här är mina. Går säkert bra att skruva fast stolpar till tak runt kanterna om man vill.

IMG_1317.jpg

skotardäck, ej modifierat

IMG_1312.jpg

traktordäck med ena sidan bortkapad för att rymma en hel rundbal
 
Sv: Höhäckar

vart köpte du din ?? och vad fick du ge för den?
 
Sv: Höhäckar

Våran är byggd av en gammal ribbstol. Fungerar perfekt.

Bilden är lite dålig. Ursäkta storleken!:o
PB130149.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
950
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Nu kommer mörkret och jag tycker det är jättejobbigt. Eller mörkerkörning klarar jag, men när det samtidigt regnar och man ska försöka...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Hjälp!!! Jag och min familj ska för första gången åka ned och kolla på Falsterbo horseshow. Men vi har svårt att fatta vad det är man...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Lingon
·
Kultur Då var det dags för en ny omgång bokbingo! :bump: Samma regler som alltid gäller: Lagt kryss ligger, max en bok per kryss och ett kryss...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 817
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp