Hööks Höst/Vinter 2017

Ohhh hoppas katalogen har kommit under tiden jag varit borta på min lilla Sverige-turné.
Inte för att jag direkt behöver något vad jag vet men är ju trevligt att titta :)
 
Var förbi Hööks idag, köpte schabraket som är på framsidan av katalogen. Kommer att bli kanonfint på min fuxkille.
 
Fick katalogen igår. Inget jag känner att jag måste ha, men gillade det gröna schabraket med krona (det blåa var också fint men har redan en massa blå schabrak..), Mulleschabraket var också fint men hade gärna sett att det funnits nån annan färg än mörkblå eller lila.. Nåt fint träns hittade jag också. Men behöver varken fler schabrak eller träns så kommer inte att köpa något just nu.

Eventuellt köper jag vinterridbyxorna, de av täckbyxmodell, senare. Beror på hur formen är på dem. Hade ett par liknande (men köpta från annat företag) som var hemskt styva och som bara sprack sönder mer och mer i grenen under vinterns lopp. Fick slänga dem lagom till våren :o
 
Jag beställde hem ett skärp och ett par fleecelindor som kommit i en ny färg idag.

Hittade även en tröja jag gillade och en grön regnrock. Men det får vänta :)
 
Hittade lite som var intressant men behöver ju inget så det spörs ifall det köps något så småningom.

Däremot gillade jag att man tar med en bild på häst som rullat i sitt täcke :D
Sen fattar jag inte vad handtagen på trinitys ultimatetäcken har för funktion öht? :confused: Någon som vet?
 
Jag fick åka in till Hööks idag och införskaffa mig en ny hjälm :wtf: Damen tyckte inte om att bli biten av en broms medans matte försökte hoppa upp. En Streamline införskaffades! Provade deras nya kavaj Filly och blev jätteglad att den passade mig som drar 46 :banana:
Provade även JH Collection Melide :love:
 
Sen fattar jag inte vad handtagen på trinitys ultimatetäcken har för funktion öht? :confused: Någon som vet?

De är lite praktiska när man ska ta av täcket faktiskt, speciellt om det är blött, men det är ju inget jag hade letat efter/betalat extra för :p:D
 
Jag ser hur handtagen fastnat i buskage/träd och tycker de är en idiotisk grej. Går ju klippa bort men "otur när de tänkte" i mitt tycke.

Inte hunnit kolla i papperskatalogen hemma utan bara kollat på nätet men förutom några schabrak inget som väckte något habegär.
 
Gillade den gröna regnrocken... Min vanliga "vattentåliga" regnrock har börjat släppa igenom en massa vatten och jag blev jätteblöt under senaste ridturen. Dags att skaffa en riktig i PU! Finns ju massa fina i sportaffärer och friluftsbutiker men de är ju inte så ridvänliga (de längre, vilket jag vill ha) Och Rainlegs. Bor ju i Göteborg utan ridhus så jag har inte direkt råd att vara kräsen med vädret! Och rida i regn är ju mysigt. OCH! Tyckte även att det gröna schabraket med en krona på var fint! Ska bara vänta tills rainlegsen kommit in till Kållered innan jag åker iväg och handlar!
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: Törnrosa
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
11 682
Senast: MiaMia
·
Utrustning Använder inte benskydd annars men tänkte köpa reflexbenskydd på Hööks nu i höst, men vet inte vilken storlek jag ska välja. Har två...
Svar
5
· Visningar
444
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 592
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kön kattungar
  • Kattbilder #9
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp