Hööks Vår/Sommar 2016

KrullTroll

Trådstartare
Tar väl @the_connemara på orden då och startar en ny tråd ;)

Rean är snart slut (iaf de få godbitar som var i år) och ny katalog är på ingång. Lite smakprov från den finns här... http://www.hippson.se/blogs/redaktionenspryltips/smygtitt-pa-ridsport-kedjans-varkollektion.htm
Pannbanden såg jag när jag var i en annan butik i helgen, tyckte det var lite för mycke "montazami" över det, men smaken e som baken :D
Btw, förr kunde man bädda in länkar lite käckt...går inte det längre? :confused:

Jag fotade lite när jag var i "min" butik i förra veckan, schabraknörd som jag e så var det där jag hade mest koll på vad som var nytt :p

20160120_165744_zpsnrmmnpjf.jpg

20160120_165730_zpsk2vhzvhu.jpg

Blingade :)

20160120_165604_zpsmfwn3tha.jpg

20160120_165555_zpsb3nhkfsw.jpg

20160120_165550_zps41mwpkcx.jpg

20160120_165539_zpsuzf1nutc.jpg

Årets Mulle-bidrag. Det mörka var blått om jag inte minns fel :)
 
Det randiga schabraket och den randiga pikén såg lite intressant ut, de ska jag kolla in när de kommer i butik. JH-byxorna gillade jag också men de brukar inte sitta så bra på mig.

Annars har jag sett lite nyheter i butiken också, nån tröja och ny färg på några ridbyxor, men än är jag inte speciellt imponerad.
 
Jag längtar tills nya katalogen kommer, för jag behöver ett till vintertäcke till min ponny och det har inte funnits några i hennes storlek sedan innan jul. :mad: Vill helst inte experimentera med andra märken än hööks heller, då modellerna kan skilja sig väldigt mycket på de mindre storlekarna (vissa märken minskar bara i ryggen och inte i sidorna :o).
 
Jag brukar inte gilla vår/sommar-katalogerna, för mycket färg för min smak, och det verkar vara fallet även i år. Lika bra, köpte alldeles för mycket på vinterrean. Men alltså, ett par "ridleggings" för 600 spänn?! Det är ju för fan bara tights med lite klister på.
 
Schabraken på TS andra och tredje bild gillade jag, men inte det som Hippson lade upp. Lite "too much" för min smak!
 
Jag längtar tills nya katalogen kommer, för jag behöver ett till vintertäcke till min ponny och det har inte funnits några i hennes storlek sedan innan jul. :mad: Vill helst inte experimentera med andra märken än hööks heller, då modellerna kan skilja sig väldigt mycket på de mindre storlekarna (vissa märken minskar bara i ryggen och inte i sidorna :o).

Då får du nog vänta till nästa höst och vinterkatalogen.
 
Jag brukar inte gilla vår/sommar-katalogerna, för mycket färg för min smak, och det verkar vara fallet även i år. Lika bra, köpte alldeles för mycket på vinterrean. Men alltså, ett par "ridleggings" för 600 spänn?! Det är ju för fan bara tights med lite klister på.
Jag tycker det är bra att de har vårens katalog för oss färg-fantaster, och sen lite dämpade färger om hösten. På så sätt får "alla" vad de vill ha. Personligen tycker jag inte att de haft tillräckligt mycket färg på länge, så jag blir bara glad om det kommer ännu mer färg :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp