Horseware Mio Bridle

Jazza

Trådstartare
Någon som har ett Horseware Mio bridle?
-i så fall, kan man byta nosgrimma på det? - alltså med en vanlig nosgrimma med rem som går över/under nackstycket. Lyckas inte googla fram en enda produktbild som visar båda sidor av tränset, vill inte ha ett träns där nosgrimman sitter fast på båda sidorna för jag behöver kunna växla nosgrimma med en jag redan har.
Hur är det övrigt i kvalitén? Behöver ett nytt träns lite halvakut så här innan jul.... och tyckte det verkade fint till ett bra pris
 
6:e bilden som kommer upp när man googlar visar tränset "från andra sidan".

Och det ser väldigt mkt ut som att nosgrimman är "lös" dvs, har egen rem som sitter över nacken, och inte sitter fast i resten av tränset.
 

Liknande trådar

Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 071
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 334
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 461
Senast: Ramona
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
4 999
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp