Höst och vintertråd

fio

Trådstartare
Fast det var faktiskt 17 grader varmt här idag @LenaH SÅ DET SÅ!! Alla bor inte på sveriges baksida :devil:

Det var alltså 10 grader varmare idag än när jag skapade vår och sommartråden :sneaky::sneaky:

Dock är säsongen över för min del, har revbensproblem så jag kan inte ens rida för tillfället.
 
Fast det var faktiskt 17 grader varmt här idag @LenaH SÅ DET SÅ!! Alla bor inte på sveriges baksida :devil:

Det var alltså 10 grader varmare idag än när jag skapade vår och sommartråden :sneaky::sneaky:

Dock är säsongen över för min del, har revbensproblem så jag kan inte ens rida för tillfället.
Det var varmt här på dan men nu sjönk det rätt drastiskt.

Vad har du gjort med revbenen?
 
Dom fick för sig att kasta sig på marken, förstår inte alls vad dom håller på med.
 
trots att jag red i linne igår och höll på att få värmeslag ;) (klarar inte värme övht) , så medger jag att det är höst ^_^ jakterna börjar nästa helg och då är det banne mig höst :D
 
Säsongen är slut för oss också. 8 starter i h90 hann det bli och jag är överlag ganska nöjd med säsongen. Hon är ganska matt nu och kommer få en ordentlig vila i november, sen blir det att jobba med framåtbjudningen och trimma dressyr!
 
Jamen det var ju det som var kul - att ha en tråd för hösten där det faktiskt händer nånting fortfarande!

Nähä, denna för tidiga trådstarten stör mitt ordningssinne något ofantligt :mad:

Jag har till och med funderat på vem som skulle vara först o starta en vintertråd efter Tågarp i helgen o så kommer detta :eek: :p
 
Här är det i alla fall höst (vackert, men brrrrrr!) och säsongen är slut.
Jag är supersupernöjd med vår säsong, från förra årets mkt ostadiga resultat i 100-klass till felfritt och oftast inom tiden och placering i nästan varje start :banana:
Vi hann med en halv 1* också men den slutade med att lilla häst snubblade i landningen efter ett hinder och hans ryttare fick tugga gräs.
Så vi får ta vintern till att arbeta oss upp till en decent nivå i alla grenar så att vi kan göra ett nytt och förhoppningsvis mer lyckosamt försök på 1* nästa år :D
 
Ja men vafan, kan man åka till Udden-längstbortihelajävlavärlden kan man väl åka till Tågarp :D
 
Fast Udden är "bara" 3,5 timme härifrån o närmare ändå för PF? Skauneland däremot, deeeet är världens ände!

För mig är säsongen inte slut heller, rider Tågarp nästa helg.

@fio Att kasta sina revben mot marken är heeeelt ute! Det är nåt man kunde göra som tonåring utan besvär men i din ålder bör man passa sig för såna aktiviteter....;)
 
Fy fan vilka sjukt långa dagar det blir i tågarp, helt galet som det blir för vissa. Det är ju verkligen nackdelen med ft. Har man då långt att åka.. @Gamlakärringen åker du kl 03 på morgonen eller dagen innan :wtf:

Jag ska börja rida dressyr på heltid och bara rida en klass där det går klasser före = fast starttid och alltid på em. Dock tror jag inte de grå uppskattar mattes nya beslut.
 
men då hinner du kanske bara med en start på en vecka? O_o så snabbt hinner du väl inte tröttna? Eller är det hästen som tröttnar så fort :D
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 081
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 946
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 232
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 667
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp