Howrsetråden, nummer 10!

Jag har betäckt mitt sto en gång till idag.
Vid vilken ålder är det bäst att sälja avkomman?
Ska man träna upp den lite innan man säljer för att öka värdet?

Tränar du så kan du såklart få lite mera för den. Jag brukar själv jämför vad andra säljer liknande hästar för innan jag lägger ut mina för få ett hum om priset :)
 
@Sporthorse :up: om du inte själv vill använda det så går sälja för ganska mycket alternativt sälja hästen med det.
Synd att jag gav det till min odödliga häst innan jag hann läsa det här.

Jag har även vunnit ett Westernträns som jag hoppas kunna sälja. Eller så säljer jag det med ett utav mina föl så fort jag får tillgång till marknaden, för den behöver man väl inte ha pass för att använda?

Nu gick det inte att delta i lotteriet mer, hade gärna vunnit fler saker.
 
@Sporthorse kommer många fleeeer chanser få saker och sen kan va kul ha en speciell häst också. :) Har behållt min starthäst och när jag fick guldäpple första gången fick hon den. :)
Jag missade att man kunde välja ras från spelets början, så jag har tyvärr inte den ras jag velat ha, men det känns dumt att sälja nu när jag lagt så mycket tid och mynt på dem.

Jag gjorde däremot ett riktigt kap idag! Köpte två föl på auktionen för 501E styck!! Inte nog med det så ingick bakgrund och sånt glitter på den ena! Den hade dessutom 28 stjärnor! :D

Hingstfölet var inte lika bra, men den var av samma ras samt även den renrasig, så det blev jätte bra.
Rasen var väl inte heller den jag egentligen velat ha, men jag får hålla utkik efter två Hannoveraner i samma prisklass helt enkelt.
 
Synd att jag gav det till min odödliga häst innan jag hann läsa det här.

Jag har även vunnit ett Westernträns som jag hoppas kunna sälja. Eller så säljer jag det med ett utav mina föl så fort jag får tillgång till marknaden, för den behöver man väl inte ha pass för att använda?

Nu gick det inte att delta i lotteriet mer, hade gärna vunnit fler saker.
jag har kvar min första häst med som fick guldäpple när den var ny :)
 
Jag har skickat en förfrågan :)

Hur gör man för att skaffa pass utan att betala? Erbjudanden fungerar inte för mig :(

döda passhästar. när dom fyllt 30 så får du pass när du skickar dom till himlen. dom ska alltså vara över 30. men det är en funktion som tydligen ska försvinna i november. sen ska man få på annat vis. vet inte hur än.

jag spelar åxå lite sporadiskt. typ när jag känner för det. jag heter soraya_isolde om du vill ha fler vänner :)
 
döda passhästar. när dom fyllt 30 så får du pass när du skickar dom till himlen. dom ska alltså vara över 30. men det är en funktion som tydligen ska försvinna i november. sen ska man få på annat vis. vet inte hur än.

jag spelar åxå lite sporadiskt. typ när jag känner för det. jag heter soraya_isolde om du vill ha fler vänner :)
Okej, men då hinner jag nog inte åldra upp någon häst. Mina äldsta är ju odödliga.

Idag köpte jag äntligen ett Halvblod, den saknar en blå stjärna, men är korsad med ett annat halvblod så det gör ingenting.
 
På den tiden jag spelade så kunde man köpa ett pass för equus var 30e dag eller nåt. Ville man spara på sina equus så bad man att få köpa en häst av någon, sen köpa pass och sen sälja tillbaks en annan häst till samma pris och till samma spelare som man köpte hästen av. På det viset behövde man inte lägga så mycket equus på att köpa pass. :angel:
 
Det är något fel på howrse, för att jag kan nämligen inte lägga bud på auktionen längre! Det står "Detta bud är inte giltigt" O_o:rage:
Jag har pengar på kontot och har försökt med olika bud på olika hästar.
Hjälp?
 
Jäklar, mitt konto fanns kvar O_o 1108 anslutningsdagar har jag visst, men har nog inte varit inloggad sen sist den här tråden väcktes till liv :angel: blir ju lite sugen på att sparka igång igen...
 
På den tiden jag spelade så kunde man köpa ett pass för equus var 30e dag eller nåt. Ville man spara på sina equus så bad man att få köpa en häst av någon, sen köpa pass och sen sälja tillbaks en annan häst till samma pris och till samma spelare som man köpte hästen av. På det viset behövde man inte lägga så mycket equus på att köpa pass. :angel:
Går inte längre vilket jag är tacksam över. För skicka över 149mille fram och tillbaka är inget man gör xD
Nu måste man spela aktivt och fylla en pott med 300p, när man gjort det spelar ett minispel för få sitt pass. Nackdelen är de som inte spelar så mycket får tag i pass lika fort dock.

@Sporthorse knepigt :/ kan va bugg får hoppas det löser sig.

@Linta go for it :up:
 
Herregud mitt stackars ridcenter :rofl: Mina stackars hästar har också gått och blivit tämligen värdelösa ser jag:angel:
 
Jag har inte fått hjälp med mina buggar. Rapporterade in dom för 2 dagar sedan.

Nu har ju halloween dragit igång, men jag har fastnat. Jag saknar en grön ödla. Hur får jag tag på den?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp