Hundarnas dejtingtråd

Killaloe

Trådstartare
Inspirerad av allt knäppt jag ser på instagram (och för att inte kapa tråden om oseriös avel), är det väl dags för en dejtingtråd såhär inför Alla hjärtans dag?! :angel:

Så? Vad söker era små raringar i en "pawtner"? Romantiska middagar? Långa strandpromenader? Lata filmkvällar?

Och glöm för allt i världen inte en presentationsbild - ni vet ju hur det är i nätdejtingvärlden med urval baserat på utseende :up:
 
Åh här vill huliganen hemskt gärna vara med! :D Så han har nu formulerat sin presentation:

Hallå alla brudar!
Jag söker en aktiv tjej som gärna hänger med på mycket aktivitet, jaga, springa, leka, helst hela tiden! Du får inte vara så kinkig med maten för enligt mig är den godaste maten den som är stulen, gärna från bordet... :angel: Tjejer som bara vill ligga och slappa behöver inte höra av sig, full fart hela tiden är min melodi! :up: Får man slut på energi kan man slänga sig omkull fem minuter innan man är redo igen!
dsc_0003_551bc745ddf2b345c72c055f.jpg
 
Åh här vill huliganen hemskt gärna vara med! :D Så han har nu formulerat sin presentation:

Hallå alla brudar!
Jag söker en aktiv tjej som gärna hänger med på mycket aktivitet, jaga, springa, leka, helst hela tiden! Du får inte vara så kinkig med maten för enligt mig är den godaste maten den som är stulen, gärna från bordet... :angel: Tjejer som bara vill ligga och slappa behöver inte höra av sig, full fart hela tiden är min melodi! :up: Får man slut på energi kan man slänga sig omkull fem minuter innan man är redo igen!
dsc_0003_551bc745ddf2b345c72c055f.jpg
Söt nos! :love:

(OBS inte sär skrivning)
 
2hyf05f.jpg


Är du tjejen som aldrig säger nej?!
Vild och galen retrieverkille som älskar fart och sällan tänker på konsekvenserna av sina handlingar söker dig, brutta som älskar vatten, dummies och att kanske bara rusa omkring helt allmänt utan någon som helst riktning i tillvaron! Soffliggare undanbedes. Obs aktivt samliv av största vikt!
 
Hej alla killar!
Jag är en lite lagom mullig :angel: tjej i mina bästa år. Mina största passioner i livet är spabehandlingar, framförallt lerbad, att vistas i naturen och mat. Kattmat och stulen mat är favoriterna, men att tugga på nån välfylld blöja då och då är gott med (:crazy: :banghead: )Trots min något stora kroppshydda har jag inga problem att leka i flera timmar i skogen.
Jag söker en romantisk, likasinnad kille som vet hur man behandlar en flicka och inte bara är ute efter en sak!

10393787_10152793675588425_164140885774134680_n.jpg
 
Jag är en sprallig tjej med mycket egen vilja. Kan upplevas som lite svårflörtad, men det är framförallt för att de flesta beter sig som idioter och därmed ej är förtjänta av min uppmärksamhet. Ligger vi på samma (höga) nivå kommer vi däremot kunna ha riktigt kul ihop! Jakt är mitt största intresse, men mat, bollar och agility hamnar också högt upp på listan.
Söker dig snygga, charmiga kille med sinne för humor och stor jaktlust. Plus om du, som jag, föredrar att sova på mjuka bolster samt att du har förstånd att skilja på mitt och ditt. Allt ditt är mitt.
240116.jpg
 
svansson.jpg


Jag är en herre i mina bästa år som söker efter en social dam att dela ålderns höst med. Ordning och reda är viktigt för mig, så slarvmajor undanbedes, men jag är ändå bra på att ta livet som det kommer.

Mina stora intressen i livet är långa strandpomenader och mat, gärna i kombination. Kanske tycker du också om att ta en långpromenad och sen fika vid en sjö? Eftersom jag börjar bli till åren är jag inte längre så mycket för att leka och fjanta runt, men vissa dagar spritter det i benen på mig och då tar jag mig en svängom.

Ibland är jag iväg på kurser över en helg, kanske vill du följa med och apportera en dummie eller två? Men de flesta helger spenderas ändå bäst med sovmorgon, en härlig frukost och många timmar i maklig takt i naturen. En fredagskväll föredrar jag att spendera i soffan, gärna framför På Spåret med en kvällsmacka eller två.

Jag är mycket social och har många vänner, framförallt kvinnliga, så du får inte vara för mycket av en ensamvarg och jag ser gärna att du är trygg i din själv så du inte ser andra tikar som ett hot. Vi promenerar ofta i grupp med mottot "ju fler desto roligare" vilket också kräver lite social kompetens.

Har du valpar sedan tidigare är det inget hinder, jag tar gärna på mig rollen som bonuspappa. Däremot har jag sedan länge tagit beslutet att inte skaffa några egna valpar, så söker du en herre att bilda familj med är det nog bäst du tassar vidare.

Möts vi i vår?
/Svansson
 
12666533_581360798687492_1041178535_n.jpg

Jag är en trevlig hane som söker långvarig partner :heart (gärna en kastrat eller tik men intakt hane fungerar också, är desperat.)
Sitter gärna och filosoferar i min fåtölj eller tuggar på ben, men favoriten är att titta på tv-serier med min matte. Andra intressen är att skälla på förbipasserande och kissa på grästuvor. Jag vill absolut inte ha någon aktiv livspartner, utan jag är mer soffliggartypen. Är du intresserad? Skicka ett meddelande till snygghund2013
 
12642820_10153837730092456_1083782066812994965_n.jpg

Supergullig studsboll söker likasinnad duracellkanin.
Jag är en ung kille som gillar fart och fläkt. Jag studsar mig fram i livet, alltid leende och alltid i full fart. Jag uppskattar också att bli kliad och godis. Godis är fantastiskt. Mina intressen är att springa fort, studsa högt, ligga på rygg och tugga på ben och skälla på män.
Jag söker en energisk partner att rusa fram över fälten med, någon som gärna tar en brottningsmatch och tycker det är kul att jaga katter. Du måste dock också uppskatta att softa i soffan ibland.

10458086_10153054412617456_3207294117034463950_n.jpg

Fin fröken söker snygg gentleman.
Jag är en dam som gillar att bestämma. Jag förtjänar enbart det bästa. Jag ska ligga närmast matte, få störst godisbit och få avgöra om du är värdig att få komma nära eller inte. Jag är också en frisk fläkt. Fullt ös medvetslös är mitt motto när jag springer och jag är snabb som en vessla. Jag gillar att studsa när jag är glad och sitta i mattes knä när jag är osäker.
Du bör vara atletisk och lydig. Du bör ta för givet att mitt ord gäller. Det är en fördel om du är snabb så vi kan rusa tillsammans i galet tempo. Du bör vara lugn inomhus så vi kan softa tillsammans (och du inte irriterar mig). Vi kanske kan ta en date över en hästbajshög någon dag?
 
33tjr81.jpg

Fröken med barnasinnet kvar önskar bli bortskämd av gentleman.
Jag älskar att busa, helst springa i full fart. Inte särskilt kräsen när det kommer till mat, jag äter allt och lite till. Älskar skogspromenader och mys i soffan, gärna på en fluffig filt.

Söker dig som vet hur man behandlar en dam. Inget brötigt muskelknutte som inte förstår när leken är över, en sån har jag redan hemma.. Just ja, du måste ha humor, massor av humor! För jag kan vara aningens (ok då, väldigt mycket) knasig till och från.
 
12666533_581360798687492_1041178535_n.jpg

Jag är en trevlig hane som söker långvarig partner :heart (gärna en kastrat eller tik men intakt hane fungerar också, är desperat.)
Sitter gärna och filosoferar i min fåtölj eller tuggar på ben, men favoriten är att titta på tv-serier med min matte. Andra intressen är att skälla på förbipasserande och kissa på grästuvor. Jag vill absolut inte ha någon aktiv livspartner, utan jag är mer soffliggartypen. Är du intresserad? Skicka ett meddelande till snygghund2013
Gammeltiken skickar en flirt och hälsar att han är precis hennes typ.
 
DSC_0920%202_zps2wr6zkzt.jpg

Jag är en grabb i mina bästa år som söker en stadig tös för bus, middagar och slappande i tv-soffan.
Du bör vara robust så du spelar i samma liga som jag, i övrigt har utseende ingen betydelse.
Jag njuter gärna av en härlig middag - och frukost, mellanmål, lunch och kanske ett till mellanmål, och så nattsnacks förstås. Äter allt, tycker mycket om barn kan man säga.
Jag står vid din sida i vått och torrt, kan försvara dig mot jobbiga typer om så krävs.
Skogsturer, trädgårdsarbete eller fältarbete spelar ingen roll, jag älskar naturen oavsett väder.
På kvällarna sträcker jag gärna ut mig i tv-soffan.
Obs, både rapar och fiser så du får inte vara för fisförnäm, så att säga ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp