Om jag inte minns helt fel har vi en Jeppe dubbelbur. Jag är väl inte överförtjust i den egentligen, men hundarna är inte ute och åker så värst ofta så den duger iallafall.
 
Finns det hundburar som inte är (om man är en corgi) onödigt höga? Vi har utöver hunden två barn och en barnvagn... takbox har vi, men den tar ju begränsad vikt.

Mim variocage single XS borde funka. Den passar till hundar med mankhöjd upp till 52 cm och är så pass låg att den ger space upp till taket. Dessutom går det ju att ställa in djupet på den så den delen borde inte vara nått problem heller.
 
Jag har en Mim variocage men sålt den (fick inte plats bredvid barnvagnen). Varit toppennöjd över den. Nu blir det artfex och hoppas jag blir nöjd över den också :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 833
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 674
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 455
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp