Bukefalos - Allt om hästar och ridsport
Blandat Hästannonser Hästar Grenar Övrigt
Hästnyheter   På gång   Bloggar   Bildgalleri   Om Bukefalos Radannonser   Företag Hästmänniska   Hästvård   Foder   Hästhantering   Ridning   Utrustning   Avel   Gnägg Generellt   Övriga   Dressyr   Fälttävlan   Hoppning   Islandshäst   Körning   Trav   Western Ungdom   Senior   Förälder   Hund   Katt   Andra djur   Hem & hobby

Hundfolk i Uppsala!!

Diskussion i 'Hund' startad av Ruben Salte, 1 Mar 2006.

1. Ruben Salte

Ruben Salte Guest

Ska flytta till Uppsala till sommaren och vill ha lite folk att träna AG med! Har ni några träningsgrupper man kan vara med i eller nåt? Det är så svårt att komma in ny i klubbar...
  2. Lady_A

Lady_A Ny medlem

Sv: Hundfolk i Uppsala!!

Vet ingen klubb eller träningsgrupp, ville bara hälsa dig och vovven välkomna till Uppsala!!! Behöver du en promenadkompis så ställer vi görna upp jag och vovven! *le*
  3. heylan

heylan Guest

Uppsala hundvänner är från början en agilityklubb som nu även har börjat hålla lite andra kurser oxå. Jag o min voffa har gått nybörjarkurs där - meningen var att det skulle bli mer, men ännu har det tyvärr inte blivit av...

http://www.uppsalahundvanner.se/
  4. Ruben Salte

Ruben Salte Guest

Tack!! Jag gick förbi där häromdagen! Ska garanterat dit och visa upp mig när jag flyttat hit!!

Dela sidan