Hundfolk i Uppsala!!

R

Ruben Salte

Ska flytta till Uppsala till sommaren och vill ha lite folk att träna AG med! Har ni några träningsgrupper man kan vara med i eller nåt? Det är så svårt att komma in ny i klubbar...
 
Sv: Hundfolk i Uppsala!!

Vet ingen klubb eller träningsgrupp, ville bara hälsa dig och vovven välkomna till Uppsala!!! Behöver du en promenadkompis så ställer vi görna upp jag och vovven! *le*
 
Sv: Hundfolk i Uppsala!!

Uppsala hundvänner är från början en agilityklubb som nu även har börjat hålla lite andra kurser oxå. Jag o min voffa har gått nybörjarkurs där - meningen var att det skulle bli mer, men ännu har det tyvärr inte blivit av...

http://www.uppsalahundvanner.se/
 
Sv: Hundfolk i Uppsala!!

heylan skrev:
Uppsala hundvänner är från början en agilityklubb som nu även har börjat hålla lite andra kurser oxå. Jag o min voffa har gått nybörjarkurs där - meningen var att det skulle bli mer, men ännu har det tyvärr inte blivit av...

http://www.uppsalahundvanner.se/


Tack!! Jag gick förbi där häromdagen! Ska garanterat dit och visa upp mig när jag flyttat hit!!
 

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
843
Senast: Nepenthe
·
Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
828
Senast: mysboll
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 520
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp