Haha, hur lyckas du med det? Smyger du dig fram till dem när de sover? Droger? Hypnos? :D

(Hunden går skapligt men katterna?! :eek: mest suddiga konturer!)
Jag har en lugn kattras :D Och när hon väl leker får man inte titta direkt på henne för då slutar hon så det är ganska svårfotograferat :angel:
 
Fick nyss hem min 50mm f/1.8G, testade bara lite snabbt inomhus och O_oVILKEN SKILLNAD från det kitobjektivet jag hade sedan innan. Blir att leka lite med objektivet på M och se vad jag kan göra med det. Är inte så bra på det här med fotografi ännu, men jag jobbar på det :angel::angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 399
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 689
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 538
Senast: Klara
·
Tjatter Då var det dags för årets upplaga av Secret Santa! Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom reglerna en...
66 67 68
Svar
1 345
· Visningar
69 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp