Hundvänligt boende i skåne

Migo

Trådstartare
Jag ska till malmö på kurs i slutet av augusti, och är en aning trött på att tälta ;) Någon som har tips på hundvänligt vandrarhem /B&B i närheten av typ Genarp?

Jag har alltså med mig fem hundar som måste kunna bo inne. De är ju väldigt väluppfostrade inne, men de är fem stycken...
 
Jag ska till malmö på kurs i slutet av augusti, och är en aning trött på att tälta ;) Någon som har tips på hundvänligt vandrarhem /B&B i närheten av typ Genarp?

Jag har alltså med mig fem hundar som måste kunna bo inne. De är ju väldigt väluppfostrade inne, men de är fem stycken...
Det finns ett STF-vandrarhem i Blentarp, som har hundrum. Det tar typ 20 minuter att köra mellan Blentarp och Genarp.

Det finns något som heter Trolleberg som också är nära Genarp, typ 10-15 minuter, men jag kan inte se om man får ha hund där. Det står inte att det INTE är tillåtet iaf :D

Och Körsbärsdalen då som jag vet har superbt fint boende, men jag vet inte om hund är tillåtet.

Häckeberga har boende, men ja, det är dyyyyrt:angel:
 
Har tyvärr inget specifikt ställe att tipsa om men när jag sovit med hund på vandrarhem har de aldrig frågat hur många hundar jag har.
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 934
Senast: kolblakkur
·
Hundträning Jo, jag är medveten om att jag har en spets och att min ras dessutom vallar med skall. Och jag är helt okej med att Slyngeln inte är den...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Roheryn
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 771
Senast: NOC14
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 995
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp