Hur gör jag för att skapa en signatur?

Skorpion76

Trådstartare
Jag skulle vilja skapa en signatur som syns längs ner i varje inlägg som jag gör, men hur skapar jag en sådan? Var går jag in och ändrar det?
 
Jag skulle vilja skapa en signatur som syns längs ner i varje inlägg som jag gör, men hur skapar jag en sådan? Var går jag in och ändrar det?
På det här forumet går det tyvärr inte. Admin tog bort möjligheten för många år sedan.

Anledningen var att det var väldigt tjatigt att läsa samma signatur varje gång man tog upp en persons inlägg. Så även om det går på många forum så går det inte här, och det tycker jag bara är skönt.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
164
Senast: tanten
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
645
Senast: Ramona
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 313
Senast: cili
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 371
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp