Hur hitta en ägaruppgifter på en gammal ponny?

I Blå basen finns inga ägaruppgifter publika. Ta kontakt med den organisation som registrerade ponnyerna och kolla om de har ägaruppgifter de kan lämna ut.
 
Letar ägaruppgifter på två ponnyer.Letat i blå basen men kan inte få fram ägare :(

BlåBasen har inget ägarregister. Av egen erfarenhet kan jag säga att BB inte heller är pigga på att lämna ut några som helsta uppgifter tyvärr.

Däremot borde tidigare ägare stå stämplade i passet, så är det iaf i min hästs pass. Annars kanske du kan efterlysa ägarna i t.ex. Facebookgrupper. Finns flera specifikt för efterlysningar av föredetta ägare till hästar o.dyl :)
 
har inte ponnyerna nu utan detta är ponnyer jag haft många år tillbaka och skulle vilja veta vad som hänt dem.Provat efterlysningar, men får se om jag hittar fler forum.De är dessutom reggade som på den tiden som korsningsponnyer och det verkar inte göra det enklare :(
 
har inte ponnyerna nu utan detta är ponnyer jag haft många år tillbaka och skulle vilja veta vad som hänt dem.Provat efterlysningar, men får se om jag hittar fler forum.De är dessutom reggade som på den tiden som korsningsponnyer och det verkar inte göra det enklare :(
Då borde det kanske vara ASRP som registrerat ponnyerna? Deras registrator kan nås via någon av dessa vägar: http://www.asrp.se/index.php/pass-och-agare/
 

Liknande trådar

Gnägg Hej. Jag har köpt en importponny från Irland som befunnit sig i Sverige under 4år men där de som tog hit honom har "missat" att...
Svar
1
· Visningar
643
Avel Råkade läsa ett avelsvärderingsutlåtande(?) i blå basen där det stod att hingsten kom från samma stolinje som hingsten Udd och denne...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: Roheryn
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp