Hur i hela friden kan en katt gå upp i rök??

Uppdatering!
Kisse verkar mkt nöjd att vara hemma, har gått omvägar runt ytterdörren hela helgen....:p Verkar ha klarat "svälten" bra också, vet ju iofs inte om/vad hon ätit men mager är hon iaf......Ätit små portioner i helgen och igår var första gången hon lämnade lite mat så värsta panikhungern verkar ha lagt sig. Så nu börjar projekt "göda katt". Hon har gått ner från 3,1 kg till 2,7 och man känner varenda benknota :cry:. Pigg och glad iaf.
Nu ska vi öva med halsband och sen införskaffa en gps innan hon får gå ut igen.
Inte för att göra dig ledsen eller förta glädjen på något sätt men om de inre organen har tagit stryk eller inte märks inte än. Du får ha stenkoll på henne i veckor innan du kan veta och du bör boka in en veterinärkoll redan nu. En katt jag hade som kom hem riktigt mager och eländig mådde bra och åt som en häst i fjorton dagar. Pigg, social och så glad för att vara hemma. Femtonde dagen åt hon något sämre. Vi hade då tid inbokad sedan tidigare dag sjutton. När dag sjutton kom slutade hon äta helt. Lever och njurar var nästintill utslagna. Det fanns inget mer att göra för henne utan hon fick tyvärr somna in :cry: Jag var då så tacksam för att hon ändå kom hem och slapp ligga och plågas sin sista tid i livet.
 
Inte för att göra dig ledsen eller förta glädjen på något sätt men om de inre organen har tagit stryk eller inte märks inte än. Du får ha stenkoll på henne i veckor innan du kan veta och du bör boka in en veterinärkoll redan nu. En katt jag hade som kom hem riktigt mager och eländig mådde bra och åt som en häst i fjorton dagar. Pigg, social och så glad för att vara hemma. Femtonde dagen åt hon något sämre. Vi hade då tid inbokad sedan tidigare dag sjutton. När dag sjutton kom slutade hon äta helt. Lever och njurar var nästintill utslagna. Det fanns inget mer att göra för henne utan hon fick tyvärr somna in :cry: Jag var då så tacksam för att hon ändå kom hem och slapp ligga och plågas sin sista tid i livet.
Vetkoll är redan bokad
 

Liknande trådar

Övr. Katt Det finns väl inget som är så lätt som att vara efterklok? Ångrar mig så bittert, men det hjälper ju inte nu. Bor sedan fyra år i ett...
Svar
10
· Visningar
1 881
Senast: Lotus
·
Övr. Katt Har alldeles nyligen fått ett härligt avslut på mitt livs värsta dygn. Är alldeles slut i både kropp och själ. I torsdags när jag...
Svar
8
· Visningar
1 121
Senast: Keanu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp