Hur lägga in egna foton i windows 10

Görel

Trådstartare
Moderator
Jag köpte en ny dator igår, har aldrig använt windows 10 förut men hittar inte hur jag lägger in egna bilder som bakgrund. Det kommer inte längre upp som alternativ när jag högerklicka och jag hittar inte rätt svar när jag söker på hjälp.
 
Och högerklickar du så har du anpassa längst ner i menyn, då kommer du direkt dit du väljer bakgrund.
 
Under utseende och anpassning kommer inte anpassning upp och söker jag på skrivbordsbakgrund kommer det upp en hänvisning till hjälpsidan.
Det ser inte ut som ni skriver att det ska göra. Igår lyckades jag ta bort de fula förinställda bilderna men inte få in mina egna.

Nu ut i det vackra vädret, jag får rota vidare senare.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
780
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 612
Senast: Saigon
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp