Hur många lån har du?

Silver Girl

Trådstartare
Sitter framför Lyxfällan och funderar över hur många lån det är vanligt att man har. Hur många har du?

Själv har jag bostadsrätten, bilen (där kvarvarande summa är ungefär hälften av bilens värde), CSN samt ett kreditkortslån som jag hoppas kunna betala av innan hösten. Kommer framöver endast låna till bostad eller bil (hoppas jag).
 
Jag har bara mitt bostadslån, faktiskt. Brukar titta på Lyxfällan för att känna att jag inte är så katastrofisk när allt kommer omkring ;)

Just det ja. escodobe påminde mig om att CSN räknas också :D
 
Bostadsrätt, CSN.. Jag aktar mig för att köpa ngt på kredit. Det räcker med att jag snart kommer ha nästan 2 miljoner i bostadslån.
 
Ett litet bolån, kostar mig inte mycket i månaden. Tog det när vi köpte hus, för att ha till renoveringen.
 
Huslånet, ett blancolån för renoveringen på huset som ska bakas in i huslånet så fort vi blivit klara med renoveringen och värderat upp huset, och sedan CSN på ca 4000 kr kvar och kommer bli avbetalt detta året.
Så egentligen bara ett bolån i slutet på detta året.
 
Jag har inget lån alls. Det enda jag haft i mitt liv är ett lån på en bil för en väldig massa år sedan och i vintras köpte jag ett promenad/joggingband på avbetalning. Den är färdigbetald nu.

Så småningom ska jag köpa hus och då blir det ju ett lån för det.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 738
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag råkade dränka min Macbook i dricka när den låg i väskan. Så nu håller jag på och kikar på vad dom behöver för uppgifter för...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 274
Senast: Wille
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 668
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp