Hur mixa kürmusik?

Wilfa

Trådstartare
Med lite tur kanske jag kommer med i ett lag till Skånedistriktets seniorcup i höst. Man rider då vanliga LB:1 men ska sätta egen "kürmusik" till. Skulle behöva tips på bra program/appar att göra det i, dvs mixa musiken och få ut det på tex USB eller cd. Någon som har bra tips?
 
Jag använder programmet Audacity (finns antagligen gratis att ladda ner) när jag ska sätta ihop ridmusik. Användarvänligt och har de viktigaste funktionerna!
 
@Mearas , varifrån hämtar du ljudfiler? Typ hederliga gamla cd-skivor som dinosaurier som jag har hemma, eller hur gör du?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 533
Senast: hastflicka
·
Ridning Hej, jag ska börja rida fei med min ponny nu om ca en månad. Jag inser själv att jag måste rida mer och inte bara kan åka runt och...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Amanda_F
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 234
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 968
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp