Hur resonerar ni kring val av tävlingsklubb?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Tidigare har jag alltid stått i stall som haft en klubb knuten till sig. Numera gör jag inte det.
Valet denna säsong föll på en stor och mycket erkänd tävlingsklubb här i krokarna, tillika den klubb som utifrån min bostadsort räknat, är min "geografiska hemmaklubb". Varför jag valde den vet jag inte riktigt faktiskt :p Var nog mest för att det var den första klubben (utom de jag varit medlem i tidigare) som ploppade upp i mitt huvud, och för att den är min "geografiska hemmaklubb". Och för att den anordnar mycket event av olika slag. :up:

Men hur resonerar ni?
 
Jag har fram tills detta året alltid varit med i samma klubb (förutom ridskoletiden innan dess), geografiskt i Halland, inte så mycket att välja på. Varit engagerad o nöjd.

Flyttade till Skåne med hästen 2012 o kände set var dags att byta. Många ligger relativt nära och jag valde den klubben som kändes mest passande. Jag ville gärna stödja en mindre klubb med aktiviteter som jag tycker är bra och viktiga, är inte jätteförtjust i tanken att vara med i en mainstream klubb med mycket tävlingar i alla grenar. Eftersom jag rider fälttävlan så valde jag såklart mellan klubbar som arrangerar fälttävlan.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp