Idiotiska män!

Sporthorse

Trådstartare
Igår gick jag med på att ta en drink med en man jag lärt känna för två veckor sedan då han verkade normal. Absolut inte en man jag tycker ser bra ut bör påpekas.
Jag gav han mitt nummer så skulle vi höras efter jobbet.
Sagt och gjort. När vi sen ses så hälsar han med en att försöka pussa mig i ansiktet vilket vi aldrig gjort under dessa två veckor och det känns helt främmande för mig att han försöker sig på det då vi aldrig hälsat så förr. Iaf sen vill han hålla i handen! Sliskigt värre! *spygubbe*
Vi går och tar en drink och efter det vill jag betala och gå, men han beställer in en till drink och efter den går vi, jag vill betala för mina drinkar men det får jag inte och varken kypare eller han tar emot mina pengar *rasande *
När vi sen ska skilja oss åt så vägrar han släppa iväg mig utan håller KVAR mig och försöker tjata sig till att hångla och att tjatar om att jag ska stanna kvar. Jag vart så jävla arg att jag faktiskt gav han en käftsmäll och puttade undan honom med all min kraft. Han blev nog lite förvånad men så går det om man är iq-befriad som man

Alltså hur fan är vissa män uppfostrade!?!? Fattar Dom inte att man aldrig kan TJATA till sig kärlek och sex!?!???????? Jag blir så j*vla arg det är inte första gången man råkat ut för stolpskott till män som tror att det går att övertala mig till exempelvis kyssar, närhet och sex.
Hur kommer det här sig?
Jag vet att jag inte är ensam om fenomenet, det händer även vänner till mig mellan varven. Men den här typen var extrem.
Att man går med på att ta en drink betyder verkligen inte att man ens är sexuellt intresserad av personen.

Inte nog med det så skrev han ett sms mitt i natten att han vill sova med mig *spyr * och imorse frågade han vad jag gör
jösses
 
Förstår inte heller. Känns som att det borde kännas grymt förnedrande att tjata sig till hångel eller sex? Det måste ju bygga på en ömsesidig attraktion och att båda vill, ser inte poängen med att tjata sig till något som den andra uppenbarligen inte vill. Men uppenbart finns det män som inte tänker som jag.
 
Det sjuka är att jag fick känslan av att han verkligen trodde att det skulle lyckas att tjata och hålla fast mig. Jag upprepade till att börja med att Nej! Jag vill inte spendera mer tid med dig! (i ett väldigt hårt och Skarpt tonläge) och försökte rycka undan honom men då höll det patetiska fanskapet verkligen fast mig och tjatade i en stönande ton. *spyr*

Kan inte släppa det! Såg honom idag igen och han låtsas som inget hänt. Vi är på en hopptävling och han har sina hästar i samma stalldel. En ryttare från Tyskland.
 
Det sjuka är att jag fick känslan av att han verkligen trodde att det skulle lyckas att tjata och hålla fast mig. Jag först upprepade att Nej! Jag vill inte spendera mer tid med dig! (i ett väldigt hårt och Skarpt tonläge) och försökte rycka undan honom men då höll det patetiska fanskapet verkligen fast mig och tjatade i en stönande ton. *spyr*

Kan inte släppa det! Såg honom idag igen och han låtsas som inget hänt. Vi är på en hopptävling och han har sina hästar i samma stalldel. En ryttare från Tyskland.

Men snacka om att övertolka "ta en drink efter jobbet". Örk.
 
Fy fan. Ursäkta mig men vafan är det för fel i huvudet på män?! (jaja inte alla...) Ibland är det precis som om de tror att man ska vara så jävla tacksam för deras uppmärksamhet och bekräftelse på att ers heliga manliga höghet tycker att man är attraktiv att det liksom inte finns på kartan att man ska tacka nej.
Förstår att du är upprörd, sjukt respektlöst beteende.
 
Igår gick jag med på att ta en drink med en man jag lärt känna för två veckor sedan då han verkade normal. Absolut inte en man jag tycker ser bra ut bör påpekas.
Jag gav han mitt nummer så skulle vi höras efter jobbet.
Sagt och gjort. När vi sen ses så hälsar han med en att försöka pussa mig i ansiktet vilket vi aldrig gjort under dessa två veckor och det känns helt främmande för mig att han försöker sig på det då vi aldrig hälsat så förr. Iaf sen vill han hålla i handen! Sliskigt värre! *spygubbe*
Vi går och tar en drink och efter det vill jag betala och gå, men han beställer in en till drink och efter den går vi, jag vill betala för mina drinkar men det får jag inte och varken kypare eller han tar emot mina pengar *rasande *
När vi sen ska skilja oss åt så vägrar han släppa iväg mig utan håller KVAR mig och försöker tjata sig till att hångla och att tjatar om att jag ska stanna kvar. Jag vart så jävla arg att jag faktiskt gav han en käftsmäll och puttade undan honom med all min kraft. Han blev nog lite förvånad men så går det om man är iq-befriad som man

Alltså hur fan är vissa män uppfostrade!?!? Fattar Dom inte att man aldrig kan TJATA till sig kärlek och sex!?!???????? Jag blir så j*vla arg det är inte första gången man råkat ut för stolpskott till män som tror att det går att övertala mig till exempelvis kyssar, närhet och sex.
Hur kommer det här sig?
Jag vet att jag inte är ensam om fenomenet, det händer även vänner till mig mellan varven. Men den här typen var extrem.
Att man går med på att ta en drink betyder verkligen inte att man ens är sexuellt intresserad av personen.

Inte nog med det så skrev han ett sms mitt i natten att han vill sova med mig *spyr * och imorse frågade han vad jag gör
jösses
Alltså - människor med obefintlig social kompetens finns överallt. Det yttrar sig lite olika.

Jag har jobbat ihop med några kvinnor som tror att bara för att vi kallpratat på fikarasten så vill jag veta allt om deras sexliv, deras bekymmer med män, med barn, med släkt - whatever. Totalt gränslöst.

En del män riktar sin inkompetens till att försöka få närhet, sex etc med hjälp av tjat och handgripligheter.

Bägge varianterna är lika vidriga. Över huvud taget försöker jag springa iväg när jag nosar mig till den där märkliga avsaknaden av känsla för sociala regler, allmänt folkvett eller total intelligensbrist.
Ibland lyckas det inte alls.
 
Alltså - människor med obefintlig social kompetens finns överallt. Det yttrar sig lite olika.

Jag har jobbat ihop med några kvinnor som tror att bara för att vi kallpratat på fikarasten så vill jag veta allt om deras sexliv, deras bekymmer med män, med barn, med släkt - whatever. Totalt gränslöst.

En del män riktar sin inkompetens till att försöka få närhet, sex etc med hjälp av tjat och handgripligheter.

Bägge varianterna är lika vidriga. Över huvud taget försöker jag springa iväg när jag nosar mig till den där märkliga avsaknaden av känsla för sociala regler, allmänt folkvett eller total intelligensbrist.
Ibland lyckas det inte alls.
Du tycker att prat om sexliv och släkt är "lika vidrigt" som någon som håller fast en annan människa och försöker tvinga till sig kyssar och hångel?
 
Alltså - människor med obefintlig social kompetens finns överallt. Det yttrar sig lite olika.

Jag har jobbat ihop med några kvinnor som tror att bara för att vi kallpratat på fikarasten så vill jag veta allt om deras sexliv, deras bekymmer med män, med barn, med släkt - whatever. Totalt gränslöst.

En del män riktar sin inkompetens till att försöka få närhet, sex etc med hjälp av tjat och handgripligheter.

Bägge varianterna är lika vidriga. Över huvud taget försöker jag springa iväg när jag nosar mig till den där märkliga avsaknaden av känsla för sociala regler, allmänt folkvett eller total intelligensbrist.
Ibland lyckas det inte alls.
Usch!! Det där är så obehagligt och otroligt chockerande varje gång det händer. Folk som varken kan tyda kroppsspråk eller har någon social kompetens är otroligt svåra att ha att göra med. Men när någon håller fast en och ofredar en med sexuella motiv är riktigt läskigt. Jag fick bilder i huvudet om att han skulle dra in mig någonstans.
 
Man blir vansinnig!! Liksom när somliga män tjatar om att man "väl kan ge dem en CHANS!" "Varför vill du inte ge mig en CHANS??" Vaddå "chans"?? Att vi ska prova att umgås intimt under en period för att jag ska inse hur fantastisk han är och bli kär? Ska jag göra det med alla män? Ge dem en "chans" för deras skull, så de ska kunna bevisa sin förträfflighet? GAAAHH!!! :wtf::wtf::wtf:
 
Du tycker att prat om sexliv och släkt är "lika vidrigt" som någon som håller fast en annan människa och försöker tvinga till sig kyssar och hångel?
Nej, har jag påstått det?
Män är i allmänhet fysiskt starkare än kvinnor och det gör det extra hemskt.

Men vidrighetsapekten finns - hos mig - när personer tvingar in mig i sitt privata.
Men det är fysiskt lättare att freda sig.

Det går väl inte att jämföra "vidrighetsgrad"? Bara konstatera att social inkompetens är vidrig när den inkräktar på andra människors integritet.

Vore jag fysiskt starkare än de flesta män skulle nog den kvinnliga varianten äckla mig mer. Då var den manliga bara att putta bort och skälla ut liksom...
 
Jag ser det som att personen inte kunde de sociala reglerna eller mer att han kan dem utifrån hur han har lärt sig dem och i det här fallet krockar det med vad TS har lärt sig om hur de sociala reglerna fungerar och är. Trist kan jag nog se det som att det är utifrån båda parter - andemeningen var ju att kolla av vem den andre är o se om det är något att bygga på.
 
Alltså - människor med obefintlig social kompetens finns överallt. Det yttrar sig lite olika.

Jag har jobbat ihop med några kvinnor som tror att bara för att vi kallpratat på fikarasten så vill jag veta allt om deras sexliv, deras bekymmer med män, med barn, med släkt - whatever. Totalt gränslöst.

En del män riktar sin inkompetens till att försöka få närhet, sex etc med hjälp av tjat och handgripligheter.

Bägge varianterna är lika vidriga. Över huvud taget försöker jag springa iväg när jag nosar mig till den där märkliga avsaknaden av känsla för sociala regler, allmänt folkvett eller total intelligensbrist.
Ibland lyckas det inte alls.
Varför är det viktigt i en tråd om gränslösa män att då nämna gränslösa kvinnor?
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 808
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 091
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 399
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 674
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp