Ignorerade inlägg

Hyacinth

Trådstartare
Jag önskar att man såg att de man ignorerar har gjort inlägg, men inte inlägget. Så som det ser ut om man trycker på visa ignorerat. Då skulle jag lättare kunna följa trådar och se När det kommer inlägg utan att behöva se innehållet. Jag blir knäpp när trådar helt plötsligt verkar irrationella utan att jag kan se varför, jag skulle hellre se att XXXXX har skrivit- häpp; orsak identifierad.
 
Jag önskar att man såg att de man ignorerar har gjort inlägg, men inte inlägget. Så som det ser ut om man trycker på visa ignorerat. Då skulle jag lättare kunna följa trådar och se När det kommer inlägg utan att behöva se innehållet. Jag blir knäpp när trådar helt plötsligt verkar irrationella utan att jag kan se varför, jag skulle hellre se att XXXXX har skrivit- häpp; orsak identifierad.

Alltså: se avatar, namn och texten: "du ignorerar denna medlem"- typ.
 
Var det inte så förr att man kunde se att dom hade postat men inte vad det stod?
Jag har ett vagt minne av att det funnits en funktion där det stod "Visa ignorerat innehåll" per sådant inlägg (som då inte visades i en lika tjock ruta som vanliga inlägg, utan mer som en enkel rad mitt emellan två st icke-ignorerade), då kunde man välja att följa den aktuella diskussionen utan att behöva av-ignorera personen/en hel tråd.
Det kan lika gärna ha varit på något annat forum, men oavsett så var det en smidig lösning.
 
Jag kan inte ignorera någon, av förklarliga skäl. Om jag kunde skulle jag troligen inte göra det i alla fall.
Jag får dock ibland nog av vissa användare och kan förstå frustrationen och viljan att slippa se dem. Därför är det väl rätt bra att funktionen finns. Hur den fungerar bäst verkar inte ens ni i denna tråd vara helt överrens om.
Jag tar till mig att ni skulle vilja se förbättringar, jag tror dock inte att det kommer några innan en större uppdatering av forumet som är på gång i bästa fall inom ett halvår i sämsta fall inom något år.

Använd gärna den här tråden till att fortsätta diskutera vilka förbättringar inom ignorera ni skulle vilja se, några går förhoppningsvis att ordna.
 
Jag kan inte ignorera någon, av förklarliga skäl. Om jag kunde skulle jag troligen inte göra det i alla fall.
Jag får dock ibland nog av vissa användare och kan förstå frustrationen och viljan att slippa se dem. Därför är det väl rätt bra att funktionen finns. Hur den fungerar bäst verkar inte ens ni i denna tråd vara helt överrens om.
Jag tar till mig att ni skulle vilja se förbättringar, jag tror dock inte att det kommer några innan en större uppdatering av forumet som är på gång i bästa fall inom ett halvår i sämsta fall inom något år.

Använd gärna den här tråden till att fortsätta diskutera vilka förbättringar inom ignorera ni skulle vilja se, några går förhoppningsvis att ordna.
För mig är ffa en knapp med "visa ignorerade inlägg" även högst upp på sidan, inte bara längst ner, det jag önskar mig mest.
 
Jag önskar att man såg att de man ignorerar har gjort inlägg, men inte inlägget. Så som det ser ut om man trycker på visa ignorerat. Då skulle jag lättare kunna följa trådar och se När det kommer inlägg utan att behöva se innehållet. Jag blir knäpp när trådar helt plötsligt verkar irrationella utan att jag kan se varför, jag skulle hellre se att XXXXX har skrivit- häpp; orsak identifierad.
Finns en enkel och rationell lösning..;)
 
Och jag tycker tvärt om, jösses så irriterande att se. Jag har ju valt att ignorera någon och vill då inte ännu mera av den äv vad som görs nu.
Håller med, dom jag valt att ignorera har jag valt av en anledning. Tycker det är rätt skönt att slippa se vad dom skriver. Jag har inga problem med att trådar ser konstiga ut brukar förknippa det med ignorerade personer och känner inget behov av att läsa vad dom som jag ignorerar skriver.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 081
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 954
Senast: Yeah but
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 518
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 803
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp