Imorgon kommer han!

F

Fjunet

Imorgon kommer han, hunden vi ska ha på prov! :bump: Tiden kommer att gå lååångsamt fram tills 15-16-tiden imorgon :crazy:
 
Sv: Imorgon kommer han!

Vad roligt! :)
Precis som den där gröna boll såg jag ut från det att jag vaknade dagen vi skulle hämta Doris tills jag höll henne i famnen :D
 
Sv: Imorgon kommer han!

...och så blev det självklart uppskjutet igen... :(
 
Sv: Imorgon kommer han!

Näe vad trist!! Jag tror att jag har läst lite mer om det hela någon annastans på nätet (om nu mina misstankar stämmer att du har skrivit där också ;) ), och det är ju verkligen en ledsam historia. Hoppas verkligen att det ordnar sig så att du får hunden någon gång, inte minst för hundens skull!
Själv kommer jag få hem min lilla plutt på söndag kväll! Nu börjar det närma sig, och jag längtar sååååååå mycket!! :bump:
 
Sv: Imorgon kommer han!

Menar du på pudelklubben? ;)

Han har kommit nu :) Är nybadad och ligger i mitt knä. Förstår att du tycker att tiden går såååå långsamt.
 
Sv: Imorgon kommer han!

Sambon har aldrig haft hund och är egentligen inte intresserad av att ha en toypudel, samt att jag aldrig haft en egen hund, familjen har dock haft schäfer i 25 år.
 
Sv: Imorgon kommer han!

Grattis :D
Men så opraktiskt (för en sån som jag) med en sån liten hund, min äldsta katt skulle sätta sej på honom :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund När jag kom hem från jobbet nu ikväll kom ett sms om att ett paket jag beställt med fryst färskfoder (24x500g) kommer att leveraras...
Svar
3
· Visningar
529
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Är ordentligt nervös. Är tvingad att ta med hunden när jag åker till residensstaden imorgon. alternativet är att lämna honom hemma i...
Svar
18
· Visningar
2 161
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp