imperial riding kavaj

nightcrawler

Trådstartare
Nån som vet hur dom är i storlekarna? Vet inte vad jag ligger på storlek riktigt. 38 brukar bli trång över bysten och 40 brukar bli stort under bysten, det blir inte figursytt. 38 kan vara för kort i ärmarna ibland
 
Då borde jag kunna ha 38. Dom såg rätt slimmade ut på bilden och med tanke på att det är så mycket som är smått i storlekarna så blev jag fundersam.
Har du nån koll på vad färgerna heter? Det fanns en beige och en typ ljusblå/turkosblå. Men jag vet inte vad dom heter. Blå är väl vanlig blå antar jag
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 050
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till...
Svar
10
· Visningar
534
Senast: Murray
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 403
Senast: Nixehen
·
Utrustning Nån som har förslag på sadel som är kort, passar hög manke med rygg åt det lite rakare hållet. Främsta problemet är att hästen har kort...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp