Importera skyddsväst - billigare?

~Reflection~

Trådstartare
I en tråd för längesedan såg jag att det snackades om att de flesta hade köpt sina säkerhetsvästar utomlands och att det därför blev betydligt billigare.

Hittar inte den tråden tyvärr så därför gör jag en ny!

Så..Hur är det med det där? Hur göra för att få hem en säkerhetsväst billigare?
 
Sv: Importera skyddsväst - billigare?

Jag köpte min härifrån: www.threehousonline.co.uk de skickade den som ett brev så frakten blev inte alls dyr. Blev lite billligare än att köpa i Sverige men beror ju på växelkursen också.. Tror dessutom att priset på den har gått ner nu i Sverige, tom h**ks säljer ju den nu! Det roliga här är att du själv kan välja färg/färger...
 
Sv: Importera skyddsväst - billigare?

Länken funkade inte så jag googlade mig fram och fann att det hette treehouseonline :D
 
Sv: Importera skyddsväst - billigare?

En race safe alltså, verkar som att många har den, är den the shit eller? :D
 
Sv: Importera skyddsväst - billigare?

Just det, lär mig aldrig om det är tree eller three... :angel:

Racesafe är väl "orginalet" finns ju många billigare varianter nu, men jag skulle aldrig kunna använda någon annan modell iaf. Tror de billigare i samma modell är lika sköna men säkerheten har jag ingen koll på..
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 491
Senast: Guldaskig
·
Fordon Bildörrarna fram har frusit på min bil och går inte att öppna. Jag har provat att köra med hårfönen mot låsen, men det går ändå inte att...
2
Svar
30
· Visningar
2 461
Senast: MiaMia
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 800
Senast: ptr
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 396
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • bandage på katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp