Inga notiser?

bumpo

Trådstartare
Har du grejat med notissystemet @Gunnar för jag får inga notiser längre. Varken om bevakade trådar, citeringar eller gillamarkeringar. Och är det någon mer som har samma problem?
 
Vad jag vet har jag inte ändrat något, jag fick i alla fall denna notis om att du taggat mig.
Man kan alltid prova ctrl+F5 eller tömma webbläsarcachen, ibland kan det hjälpa.
Även jag vill gärna ha reda på om andra har liknande eller andra problem.
 
Jag har tömt cachen för att se om det var problemet och startat om mobilen. Jag läser nästan enbart buke på mobilen nu mera.
 
Jag har bara märkt att jag tappar notiser om jag inte läst notisen när den kommer.
Dvs om jag missar att läsa i den tråden jag fått notis om kommer ingen ny notis förrens jag vart in i tråden igen. Som nu hade jag missat dejtingtråden (inte för att jag vet hur men iaf) men hoppas den kommer tillbaka i notiser nu när jag läst den...
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 376
Juridik & Ekonomi Tog tag i att rensa ur ett köksskåp där en hel hylla är fylld med sparade gamla betalda räkningar, tråkiga/ev känsliga papper från ett...
Svar
11
· Visningar
1 658
Senast: Mineur
·
Kultur Lyssnar ju sedan ett bra tag tillbaka nästan enbart på P1 när jag kör bil, och det har aldrig varit några problem. Men, de senaste cirka...
Svar
9
· Visningar
491
Senast: Jeffery
·
Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
2 746
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp