Inläggsbild istället för avatar?

Miao

Trådstartare
@Gunnar , jag har sett att på vissa trådskapningar så ändrar sig visningsbilden/avataren till bild som ligger inne i TS-inlägget när man tittar i listan över trådar i forumsdelen. Hur kommer det sig och ska det vara så :) ?

Jag har inte tänkt på det innan igår när jag reagerade på en användares avatarändring (men när man klickade in sig på tråden så var avataren samma), så det känns som att det är något rätt nytt.
 
Egentligen har det funnits ganska länge på vissa forum, jag valde nu att slå på det för alla.
Bilden tas normalt från första bilden i tråden.
Man ser att det inte är en avatar på att den är högre/mer långsmal än avatarerna.
Jag tycker nog att det är lite roligare att se en bild från tråden om det finns, kanske?
 
@Gunnar
Idén som sådan är väl kul, men då det första inlägget kan hinna bli ganska gammalt innan tråden är låst/bortglömd/whatever så händer det att bilden som ska synas istället för en avatar försvinner och ersätts med ett frågetecken, så bara det är en nog bra anledning att ta bort funktionen tycker jag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 689
Senast: Badger
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 788
Senast: Barbabelle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 967
Senast: nullo-modo
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 635
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp