Inspelningsbar DVD?

Görel

Trådstartare
Moderator
Finns inte det längre? Jag har en som jag varit oerhört nöjd med men som nu börjat krångla lite. Jag försöker kolla efter en ny men de verkar inte finnas kvar på marknaden längre. Stämmer det eller har jag bara letat på fel ställen? Om de inte finns kvar på marknaden, vad gör folk då när man inte kan se ett program när det sänds, allt går ju inte på play?
 
Jag har ingen sådan, bor i flerfamiljshus. Alla kanaler kommer via tv-kabeln.
Jag bor också i flerfamiljshus men har digitalbox. :)
Bor du i brf så har de nog ett avtal med tv-leverantör och en central box. Eller så har du en box monterad på väggen nånstans, antagligen vid elskåpet.
Har du en platt-tv som det går att koppla hårddisk till så ska det väl gå att spela in på den.
 
Jag bor också i flerfamiljshus men har digitalbox. :)
Bor du i brf så har de nog ett avtal med tv-leverantör och en central box. Eller så har du en box monterad på väggen nånstans, antagligen vid elskåpet.
Har du en platt-tv som det går att koppla hårddisk till så ska det väl gå att spela in på den.

Det är en central box.

Har ingen aning om det går att koppla hårddisk till tv:n, har aldrig haft behov av att undersöka det. Min inspelningsbara dvd har varit allt jag behöver.
 

Liknande trådar

Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
328
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: Enya
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 968
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 473
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp