Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hindalhunned för mig beror det oerhört mycket på hur personen säger det. Om han säger att han drömmer om att bygga ett boende där hans familj kan leva och trivas, då är det lite gulligt. Men om det är för att han är tvär och ska ha saker på sitt sätt kan han fortsätta leva utan mig.

I mitt ex lägenhet hade hans mamma inrett så det var väldigt känsligt och där kände jag mig inte alls så välkommen stilmässigt, även om hon hade bra smak var det många möbler som jag aldrig skulle valt och det hade jag lite svårt att säga när vi provflyttade ihop..
 
Alltså, vet inte hur jag ska tolka detta. :p

När vi sågs senast kom vi in på ett vetenskapligt ämne vi båda gillar men vi var väl inte helt eniga/hade samma erfarenhet och klockan var mycket så jag skämtade bort det. Nu har jag fått två artiklar i ämnet som han hittat, skickat till mig.

Snällt, gulligt, "översitteri"? :confused:
 
Alltså, vet inte hur jag ska tolka detta. :p

När vi sågs senast kom vi in på ett vetenskapligt ämne vi båda gillar men vi var väl inte helt eniga/hade samma erfarenhet och klockan var mycket så jag skämtade bort det. Nu har jag fått två artiklar i ämnet som han hittat, skickat till mig.

Snällt, gulligt, "översitteri"? :confused:
Omöjligt att veta utan att ha hört diskussionen och utan att känna er båda hyfsat :p Det enda jag skulle stryka är "gulligt", däremot kanske han tyckte att diskussionen var intressant och vill fortsätta den utifrån vad som står i artiklarna (det är iaf något som jag själv skulle kunna göra). Eftersom du "skämtade bort det" så har du ju inte direkt varit tydlig med att du inte vill ha någon vidare diskussion i ämnet.
 
Analysera mindre och fråga honom om varför han skickat dem ;)

I'm the mother of analyzing! :rofl:

Nä men allvarligt så spelar det inte så stor roll varför. De var intressanta och gav mig något.
Skulle jag fråga skulle han ju oavsett inte svara att det var för att sätta mig på plats, även om det hade varit anledningen. :D
 
Omöjligt att veta utan att ha hört diskussionen och utan att känna er båda hyfsat :p Det enda jag skulle stryka är "gulligt", däremot kanske han tyckte att diskussionen var intressant och vill fortsätta den utifrån vad som står i artiklarna (det är iaf något som jag själv skulle kunna göra). Eftersom du "skämtade bort det" så har du ju inte direkt varit tydlig med att du inte vill ha någon vidare diskussion i ämnet.

Det är intressant! Jag ligger dock i klart underläge kunskapsmässigt här. :meh:

Är nog faktiskt mest glad över att han tagit sig tiden att leta fram dom, ladda hem och skicka. Någonstans satt han ju hemma på kammaren och tänkte på mig. :o:D
 
Alltså, vet inte hur jag ska tolka detta. :p

När vi sågs senast kom vi in på ett vetenskapligt ämne vi båda gillar men vi var väl inte helt eniga/hade samma erfarenhet och klockan var mycket så jag skämtade bort det. Nu har jag fått två artiklar i ämnet som han hittat, skickat till mig.

Snällt, gulligt, "översitteri"? :confused:

Det bästa är väl att fråga?

Ryssen brukar skicka så farligt är det att dricka energidryck, äter du för mycket godis och den typen av artiklar till mig. Men det är bara för att reta mig :p
 
Min dejt har känts lite off så jag skickade iväg ett meddelande om att jag inte orkar sitta och fundera typ.

Han svarade att han har gett upp att bli kär i nån, att han orkar inte med det. Men han umgås gärna med mig O_o
Sen bokade vi in att ses ikväll.
Nu kom det: Kan tyvärr inte ses ikväll, måste vara hundvakt åt två tokar.

Det var nästan väntat.. men kan ändå inte låta bli att bli lite ledsen och besviken :(
(Varit lite vacklig i veckan..)

Nåja. Bara att lägga ner det där.
 
Min dejt har känts lite off så jag skickade iväg ett meddelande om att jag inte orkar sitta och fundera typ.

Han svarade att han har gett upp att bli kär i nån, att han orkar inte med det. Men han umgås gärna med mig O_o
Sen bokade vi in att ses ikväll.
Nu kom det: Kan tyvärr inte ses ikväll, måste vara hundvakt åt två tokar.

Det var nästan väntat.. men kan ändå inte låta bli att bli lite ledsen och besviken :(
(Varit lite vacklig i veckan..)

Nåja. Bara att lägga ner det där.
Han kunde ju försökt med att lurat med dig på tokvaktandet om han nu velat ju.
 
Ja, jag hade verkligen tolkad honom som att han inte egentligen är intresserad av dig, men att få ligga lite då och då funkar. Tyvärr...

Exakt.. det är tur att man blivit vuxen nog att inse sånt tidigt åtminstone :grin:
Men känns himla tråkigt när man faktiskt hittar nån man gillar..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
151
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
387
· Visningar
9 086
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 138
Senast: Cattis_E
·
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
10 11 12
Svar
234
· Visningar
15 226

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp