Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har pratat med 21 åringen varje dag i snart en vecka :love:
Han är så himla rar, har så bra humor och ser så grymt bra ut! :d
Dessutom är han kock till yrket och jobbar på en mycket fin restaurang - perfekt när man själv använder brandlarmet som timer på toasten och knappt kan koka nudlar.... :p
 
Hur skulle ni ha lagt upp ett "gillar du mig?"-meddelande. Är så otroligt osäker på sorken.. Ena sekunden känns han intresserad, andra absolut inte. Jag har aldrig varit den som behövt fråga utan jag är alltid den som blivit dissad efter 1-2 träffar men vi har setts ganska många gånger men med noll "moves"/flirtande kommentarer från hans sida. Är därför väldigt osäker på om han bara ser mig som vän. Till det hela hör även att jag är ganska osäker själv med vad jag känner och står, men vet att jag har svårt att ens våga känna efter om jag inte vet att personen kanske är intresserad av mig.
 
Hur skulle ni ha lagt upp ett "gillar du mig?"-meddelande. Är så otroligt osäker på sorken.. Ena sekunden känns han intresserad, andra absolut inte. Jag har aldrig varit den som behövt fråga utan jag är alltid den som blivit dissad efter 1-2 träffar men vi har setts ganska många gånger men med noll "moves"/flirtande kommentarer från hans sida. Är därför väldigt osäker på om han bara ser mig som vän. Till det hela hör även att jag är ganska osäker själv med vad jag känner och står, men vet att jag har svårt att ens våga känna efter om jag inte vet att personen kanske är intresserad av mig.
"Hej.
Nu har vi setts ett tag men jag har lite svårt att tolka dig. Känner du att vi bara är vänner eller något mer?"
Enkelt och rakt på sak :)
 
Träffade tinder-killen igen i förrgår. Det var inte på långa vägar lika elektriskt som senast :meh: Han hörde av sig igår och verkar vilja fortsätta ses i alla fall. Frågan är väl hur intresserad jag känner mig :confused: Drog öronen åt mig lite när han sa typ "spring inte och bli förälskad för jag tar lång tid på mig att få känslor" och "folk har blivit ledsna förr". Jag var öht inte där utan ville mest ses för att vi har trevligt tillsammans och sexet var bra (iaf första gången). Kände mig nog lite påhoppad...

Undertecknat mästaren i överanalys
 
"Hej.
Nu har vi setts ett tag men jag har lite svårt att tolka dig. Känner du att vi bara är vänner eller något mer?"
Enkelt och rakt på sak :)
Är bara rädd att sätta mig på höga hästar och tro att han skulle vara intresserad av mig. Därför känns det lite underligt att fråga. Men får försöka formulera något bra.
 
Hur skulle ni ha lagt upp ett "gillar du mig?"-meddelande. Är så otroligt osäker på sorken.. Ena sekunden känns han intresserad, andra absolut inte. Jag har aldrig varit den som behövt fråga utan jag är alltid den som blivit dissad efter 1-2 träffar men vi har setts ganska många gånger men med noll "moves"/flirtande kommentarer från hans sida. Är därför väldigt osäker på om han bara ser mig som vän. Till det hela hör även att jag är ganska osäker själv med vad jag känner och står, men vet att jag har svårt att ens våga känna efter om jag inte vet att personen kanske är intresserad av mig.
Eftersom du själv inte vet var du står känns det lite konstigt att fråga kan jag tycka. Vad gör han när ni ses när du gör närmanden? Tar han avstånd eller är han med på tåget?
 
Eftersom du själv inte vet var du står känns det lite konstigt att fråga kan jag tycka. Vad gör han när ni ses när du gör närmanden? Tar han avstånd eller är han med på tåget?
Jag vill mest kolla så att vi är mer på samma plan, vill han bara vara vänner så behöver jag inte gissa, fundera eller tolka utan då vet jag.
Han initierar aldrig en kram men kramar tillbaka om jag ger honom en kram och när jag frågade om jag fick gå armkrok pga mina högklackade skor så lät han mig göra det men han bjöd inte in till mer närhet än så.
Jag vill mest ha det bekräftat för mig i ord att han inte är intresserad.
 
Ska tilläggas att vi setts 5-6 gånger nu utan att han visat något intresse, jag har varit intresserad men jag tror att intresset hos mig har minskat och jag ser honom som en vän eftersom han visat ungefär 0 intresse förutom att han frågat när vi kan ses igen typ, men det kan man ju göra med en vän också.
 
@Masqueradee med tanke på att ni inte har gjort några närmanden, någon av er egentligen, så skulle jag ta det som att han inte är intresserad och jag skulle nog av det du skrivit här tolka det som att du inte egentligen heller är så intresserad av just honom i dagens läge. Jag tänker också att om han nu skulle vara intresserad och gilla dig som mer än vän blir det ju lite konstigt om du inte vet om det är besvarat från din sida. Så det är väl det jag tycker du ska bestämma, om du är intresserad av mer eller ej innan du frågar ut honom. Frågan är ju inte ens relevant om du kommer fram till att du bara vill ha honom som vän.
 
Min dejt skrev nu:
"Jag vet inte om vi är ute efter samma sak riktigt du och jag. Visst är det kul att umgås och träffas men jag vet inte om jag är ute efter något speciellt seriöst och då känns det ju trist att slösa din tid"

Jag vet ju knappt själv vad jag är ute efter..
Slösar bort min tid känner jag inte att jag gör, jag har mycket tid att avvara :D
Men är glad att han är ärlig och rak iallafall.
 
@Masqueradee med tanke på att ni inte har gjort några närmanden, någon av er egentligen, så skulle jag ta det som att han inte är intresserad och jag skulle nog av det du skrivit här tolka det som att du inte egentligen heller är så intresserad av just honom i dagens läge. Jag tänker också att om han nu skulle vara intresserad och gilla dig som mer än vän blir det ju lite konstigt om du inte vet om det är besvarat från din sida. Så det är väl det jag tycker du ska bestämma, om du är intresserad av mer eller ej innan du frågar ut honom. Frågan är ju inte ens relevant om du kommer fram till att du bara vill ha honom som vän.
Som sagt, vill nog mest bara ha det bekräftat (att han inte är intresserad), men jag har bestämt mig för att strunta i att fråga då det säkert kommer att komma fram ändå.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Som sagt, vill nog mest bara ha det bekräftat (att han inte är intresserad), men jag har bestämt mig för att strunta i att fråga då det säkert kommer att komma fram ändå.
Kan ju faktiskt vara så att han tar det lita försiktigt med att vrida på sina egna känslor för att han har råkat ut för någon som dumpade honom av den anledningen.
Så länge ni trivs tillsammans och det fungerar bra i övrigt så varför inte låta det ta lite tid och mogna fram tillsammans.
Om han är lite trög på att ta intiativ så är han inte framfusig i alla fall.
 
Satt och visade bilder för en väninna häromdagen på kyrkan jag vill gifta mig i, om jag nu någon gång hamnar där. Min väninna känner "min" men vet inget om att vi setts eller så.
Då kläcker hon ur sig "du får väl fråga xx då!" :eek::angel::rofl:

Scary! O_o
 
Var på dejt nu på eftermiddagen.. Vi snackade ganska länge om högt och lågt och kom in på roliga Tinder-profiler (vi träffades där) och vi raljerar lite båda två och jag uttrycker mitt missnöje med att vissa killar valt att inte skriva att de har barn. Efter några minuter kryper det fram; "apropå det här med att inte skriva ut allt i sin profil.. Jag är i ett öppet förhållande, jag har flickvän", följt av massa klagan på att "tjejer vill ju inte ens träffa mig, tjejer verkar ha så mycket problem med detta medan min flickvän kan snacka med massor av killar som inte bryr sig om det på Tinder" osv.. Sen kläckte han även ut sitt missnöje över en tjej som han varit på tre dejter med som visste om hans flickvän men valt att bryta trots sina känslor för honom då hon är rädd för att få sitt hjärta krossat "och allt jag fått var att hålla handen trots tre dejter". Jag: :cautious::wtf:

Tillägg 1: För mig är barn något av en dealbreaker då jag helst inte vill gå in i ett förhållande med barn ännu. Men det handlar om mig, hade jag bara varit ute efter att ligga hade det varit en annan femma.
Tillägg 2: Jag är helt fine med att folk har öppna förhållanden, men det var hans attityd kring detta (och massa annat) som gjorde att jag bara satt där och inte visste vart jag skulle ta vägen. Alla andra skulle vara öppna och icke-dömande, men han var ganska nöjd med att döma de som inte är öppna för ett öppet förhållande..:meh:
 
Lite smått trött på mig själv. Har en bekanting som stundtals suckar lite åt att han är singel. Varenda gång han beskrivit vad han vill träffa för person, hur han tänker sig att relationen ska se ut osv så låter det som om vi skulle passa perfekt ihop. Meeen trots att han är trevlig, ganska vettig och ser helt ok ut så skulle det vara omöjligt att ens låtsas som om det fanns någon antydan till attraktion mellan oss. Bra vän, men absolut inget mer. Det är lite synd, just för att vi säkert hade passat så perfekt ihop annars och det hade kunnat bli kul.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
16
· Visningar
782
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
173
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
11 083
Senast: thoora
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 164
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp