Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en dejt i morgon, skäms över hur otroligt o-pepp jag är på det hela och mest tycker att det kommer bli jobbit. Kroppen mår skit, psyket skit, schemat skit.. Ja.. Borde kanske inte analysera detta så mycket mer utan faktiskt försöka få en god natts sömn istället!
 
Viktigast är ju ändå att man mår bra. Jag är långt hellre singel än tillsammans med fel person. Jag trivs bra som singel också, men jag gillar att vara själv och känner mig sällan ensam.
Håller med. men skillnaden är att jag är helt ensam annars här i staden eller till 80% i alla fall. Och det får en att känna sig ensam.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
225
Senast: Badger
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
501
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 281
Senast: Scata
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
771
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp