Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag erkänner att jag hade velat para ihop er typ sedan jag började läsa denna tråden igen (jag läser den mest för att följa @Bison och hon vet om det :rofl: ). Seriöst alltså! :laugh: Ni verkar så snälla och nördiga båda två! (tror ni kan ta det som den stora komplimang det är menat som)
Intressant! Sen när ungefär började du läsa tråden?
 
Intressant! Sen när ungefär började du läsa tråden?

Bra fråga! Missade ju början. Kom in någonstans när hon träffat ryssen iaf. Men då kände jag inte till @Tranan mer än första tråden på Senior så tog kanske lite tid. Får man fråga hur länge ni träffats? Eller vad fasen säger man, pratat? Om jag fattade rätt att ni träffades första gången i helgen. Helt ok att inte svara på det såklart!!!
 
Eller nä? Alltså @Bison om du redogör för dina ragg sedan han från down under så kan jag ge ett bättre svar kanske, kan hända jag blandar ihop med din förra singelperiod nu :rofl:
 
Eller nä? Alltså @Bison om du redogör för dina ragg sedan han från down under så kan jag ge ett bättre svar kanske, kan hända jag blandar ihop med din förra singelperiod nu :rofl:

Jag tror inte jag har skrivit om så många här.
Gick ut med en snubbe några gånger när jag precis brutit näsan. Sen dök ryssen upp och då tappade jag intresset för andra. Han är krejsi så det räcker :D
 
Sen jag blev singel :D
Och jag har ingen aning om när det var. Flera månader sedan?

Bra fråga! Missade ju början. Kom in någonstans när hon träffat ryssen iaf. Men då kände jag inte till @Tranan mer än första tråden på Senior så tog kanske lite tid. Får man fråga hur länge ni träffats? Eller vad fasen säger man, pratat? Om jag fattade rätt att ni träffades första gången i helgen. Helt ok att inte svara på det såklart!!!
Cirka en månad, ungefär. Så vi har hunnit träffas en del.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
224
Senast: Badger
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
499
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 249
Senast: Scata
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
770
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp