Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var på dejt igår. Drack vin och öl ihop. Han var trevlig och så men snusade och pratade väldigt högt. Så blir nog inget återseende där.
 
Vad är meningen med grupper på Tinder? Swipa med sina vänner?!? Kan nån förklara?

Om man vill vara ett gäng som vill möta upp ett gäng. "Hej! Vi är på krog X, kom och häng med oss om ni vill!" eller "Vad ska ni göra i helgen? Vi hänger på Långholmen och badar på lördag, ta med en filt och kom förbi".

Nytt sätt för kompisgäng att hänga lite avslappnat utan att det behöver vara en uttalad dejt mellan person X och Y, som det annars blir med Tinder.
 
Ja för mig känns det som att hångla med gödselstacken i stallet.
Men förstår att andra tycker olika.

Jag, jag skulle inte vilja ha en snusare. Det är blö.
Om han inte snusar mitt snus som är som tuggummi. Men har aldrig sett någon kille som använt det öht :p

Jag skulle absolut inte ha någon som röker, näver bäver.
Ryssen röker, stör mig inte alls på det och då har jag dissat flera andra innan just pga rökning.
 
Jag, jag skulle inte vilja ha en snusare. Det är blö.
Om han inte snusar mitt snus som är som tuggummi. Men har aldrig sett någon kille som använt det öht :p

Jag skulle absolut inte ha någon som röker, näver bäver.
Ryssen röker, stör mig inte alls på det och då har jag dissat flera andra innan just pga rökning.
Mitt problem med rökning är att jag börjar hosta så mycket. Så min kropp gillar inte rökning.
 
Jag kom på att min åldersinställning på Tinder är, och har alltid varit, min egen ålder och äldre. Slog mig att grabbar ett och två år yngre faktiskt inte är så dumma. Nu bara dundrade det till i telefonen. Hallelujah, ordningen är återställd :D
Min Tinder har fått spunk, det spelar ingen roll hur jag ställer in, den vill alltid att jag ska ha maximal ålder upp. Tror appen blivit desperat å mina vägnar :angel::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
224
Senast: Badger
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
501
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 263
Senast: Scata
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
770
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp