Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.

fryckan

Trådstartare
Jag startar upp en ny tråd med uppföljning på mitt tidigare velande ;)
Han svarade till sist, 5 dagar senare, och svarade ja på frågan! Dock skrev han sen bara "vi få styr upp nåt". Så alltså verkar det vara jag som får föreslå när vi ska ses :rage: Jag såg hans svar tidigare idag och har inte svarat än, mitt sura jag vill hålla inne på ett svar med tanke på hur länge jag fick vänta (mycket moget, jag vet :p)

Förresten alla, så gulliga ni är som gillade föregående inlägg :love:
 
Jag startar upp en ny tråd med uppföljning på mitt tidigare velande ;)
Han svarade till sist, 5 dagar senare, och svarade ja på frågan! Dock skrev han sen bara "vi få styr upp nåt". Så alltså verkar det vara jag som får föreslå när vi ska ses :rage: Jag såg hans svar tidigare idag och har inte svarat än, mitt sura jag vill hålla inne på ett svar med tanke på hur länge jag fick vänta (mycket moget, jag vet :p)

Förresten alla, så gulliga ni är som gillade föregående inlägg :love:
Kul! Svara och fråga om det passar på tex lördag klockan 15. Så ligger bollen hos honom sen ;)
 
Jag hade också blivit irriterad på ett så slött svar!!!

Men vissa är TRÅKIGA att skriva med eller prata i telefon med trots att de är jättekul att hänga med face to face så jag hade inte gett upp helt för det för han sa ju ändå ja!!! Så föreslå något och se vad han säger
 
Nej, jag tycker inte att du är känslig. Jag skulle också reagera på en fyrtio år äldre man. (Jag nätdejtar inte, så jag är kanske diskvalificerad att svara.)
Jag hade ingenting emot att en 79-årig kvinna kollade min profil, inte heller att hon tog kontakt, sade att min profil var trevlig och önskade mig lycka till.

Om man tycker att fel människor inte ska kolla ens profil, kanske man ska börja med att inte lägga ut en sådan på Internet.
 
Jag hade ingenting emot att en 79-årig kvinna kollade min profil, inte heller att hon tog kontakt, sade att min profil var trevlig och önskade mig lycka till.

Om man tycker att fel människor inte ska kolla ens profil, kanske man ska börja med att inte lägga ut en sådan på Internet.
"Fel" människor? En sextioårig man som kollar på en tjugoårig tjejs profil är i mitt tycke anmärkningsvärt om tjejen inte är ute efter specifikt fyrtio år äldre män.
 
Folk i "fel" ålder kollar min profil hela tiden. Det är inte så konstigt, tycker jag. Märkligare blir det när 20-åringarna mailar också, och tror att dom är undantaget mitt åldersspann på nåt sätt...

Jag drabbas jätteofta av att kolla på profiler jag inte är intresserad av, när jag sitter och scrollar på telefonen. Då råkar jag hamna på "fel" profilsidor så att säga. Och jag tänker att om det drabbar mig så kan det säkert hända andra också.
 
Jag drabbas jätteofta av att kolla på profiler jag inte är intresserad av, när jag sitter och scrollar på telefonen. Då råkar jag hamna på "fel" profilsidor så att säga. Och jag tänker att om det drabbar mig så kan det säkert hända andra också.
Jaha, då kanske det finns en sådan förklaring.
 
Jag drabbas jätteofta av att kolla på profiler jag inte är intresserad av, när jag sitter och scrollar på telefonen. Då råkar jag hamna på "fel" profilsidor så att säga. Och jag tänker att om det drabbar mig så kan det säkert hända andra också.
Precis så här är det.
På HP kan man få mobilappen att bara visa en drös fotografier, för vad man nu vill se. I ens kommun, i ens län, eller enligt vilka sökkriterier man nu knapper in. Tänker man scrolla ned på denna sida, bör man vara åtminstone 90% uppmärksam var man placerar fingrarna. Annars blir det oväntat besök.
 
"Fel" människor? En sextioårig man som kollar på en tjugoårig tjejs profil är i mitt tycke anmärkningsvärt om tjejen inte är ute efter specifikt fyrtio år äldre män.
Man vet inte heller om den tjugoåriga tjejen är ute efter en sextioårig man om man inte kollar profilen. :)

Fast med det sagt så föredrar jag också att tänka som @Mona - att de hamnat där av misstag. Annars är det snyggare att göra som @Jefferys besökare.
 
.
Det har jag inte trott, men du skrev att du inte hade något emot att en kvinna i den åldern kontaktade dig. @grodan21 reagerade däremot.
Ja, jag nöjer mig med att reagera på att du tycker det är anmärkningsvärt om en 40 år äldre man tittar på en kvinnas profil, men inte om det är en 30 år äldre kvinna som gör samma sak - och dessutom är douchebag nog att ta kontakt.

För douchebag hade väl mannen varit, om han haft mage att inte bara titta, utan även messa?
 
.

Ja, jag nöjer mig med att reagera på att du tycker det är anmärkningsvärt om en 40 år äldre man tittar på en kvinnas profil, men inte om det är en 30 år äldre kvinna som gör samma sak - och dessutom är douchebag nog att ta kontakt.

För douchebag hade väl mannen varit, om han haft mage att inte bara titta, utan även messa?
Douchebag vet jag inte, men jag hade definitivt reagerat och tyckt det var anmärkningsvärt om en fyrtio år äldre man kontaktade en tjugoårig tjej som inte ville bli kontaktad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
39 976
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
73 335
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag skrev ett inlägg i februari om att jag blev dålig i magen en kväll och inte riktigt visste om det var ett skov på gång eller inte...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Sazlight
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 585
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Ridskoleryttare
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp