Intressant läsning.

Sel

Trådstartare
Jag är hemma med sjuk hund och lyckas vara både oroad och ofantligt uttråkad på samma gång. Någon delade genom Shiba Rescue den här artikeln: https://theiscp.com/2017/08/thesis-...-approach-must-stop-always-trying-fix-things/
och jag tyckte den var väldigt läsvärd och intressant! Hela ISCP's hemsida är spännande och upplysande.

Det måste finnas fler här på hund som har texter och artiklar att dela, och vi har ingen tråd för det. Så. Here goes!
 
Kom att tänka på att jag senast häromdagen läste om någon som ansåg det var bra att man uppfunnit rullstolar för katter som föds med två ben eller de som dubbelamputerats.
:banghead:
 
Kom att tänka på att jag senast häromdagen läste om någon som ansåg det var bra att man uppfunnit rullstolar för katter som föds med två ben eller de som dubbelamputerats.
:banghead:

Headbang indeed! Folk är tamefan inte kloka rent generellt - men jag hoppades att vi kunde dela guldkornen här istället. ^^
 

Liknande trådar

Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 253
Senast: HannaZ
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 837
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp