irrelevanta resultat vid sökning

Sporthorse

Trådstartare
Hej,
Jag har problem med att använda sökfunktionen för trådar och inlägg i forumet.
När jag söker på någonting så kan jag inte sortera efter datum tex så flera trådar är gamla som gatan.

Är det jag som missat någonting eller går det inte att sortera efter relevans? :confused:
 
Jag vet inte om jag förstår rätt, men man kan om man klickar på sökikonen uppe till höger sedan välja Mer-knappen. Där under kan man exempelvis välja att bara ta med resultat efter ett specifikt datum.
 
Jag vet inte om jag förstår rätt, men man kan om man klickar på sökikonen uppe till höger sedan välja Mer-knappen. Där under kan man exempelvis välja att bara ta med resultat efter ett specifikt datum.
Tack Gunnar, den funktionen hade jag helt missat.
Nu gick det att sortera efter senast skrivet, vilket var den funktionen jag efterfrågade.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni som letar bland annonserna där... Hur gör ni egentligen? Jag blir aldrig klok på sökfunktionen och matchningar där. Tycker alltid...
Svar
10
· Visningar
810
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 804
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 135
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 268
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp