Jag är chockad, upprörd, förbannad och..

Karma

Trådstartare
Besviken. Vad är det här? Det sticker i min själ. Hur har dom kunnat våldföra sig så på en fulländad produkt? VEMS idé var det att byta form på marabous chokladrutor? Nu kan man ju inte längre bryta bara en rad eller ruta, det blir ju bara skit av allt. Är det här ett i-landsproblem eller är det bara jag som är ute och cyklar.. På tandemcykel.. Utan yllemössa?

Någon annan som märkt något? :sneaky:

marabou_s.jpg


dsc01641_54060921ddf2b36b08559395.jpg
 
Men vafalls! :eek:
Så himla dåligt. Älskar ju de vanliga rutorna. Är övertygad om att chokladen inte alls kommer smaka lika gott med den nya formen. :rage:
 
@hemlig Nej. Eller jo, men det blir antingen

a) Smulor överallt
b) Gigantiska bitar som tvingar en att äta upp halva kakan på en gång. Och det går ju inte för sig. Alls.
 
Sådan har Helnöten alltid sett ut i design, (Vet ej med salta mandlarna som visas på bild) , men dem andra chokladkakorna har vart gamla design sist jag åt marabou.
 
Nej. Helnöten såg verkligen inte ut att ha dessa faser på den tiden jag åt marabou-choklad.
Då var litet tag sen? Har inget minne av sett ut annorlunda :)

@Voff det med trillingnöten är ju bara horribelt, hur sjutton kan man byta asken godaste mot hallon/laktrits (tror det var)? Tror aladdinasken kommer säljas dåligt iår.
 
Då var litet tag sen? Har inget minne av sett ut annorlunda :)

@Voff det med trillingnöten är ju bara horribelt, hur sjutton kan man byta asken godaste mot hallon/laktrits (tror det var)? Tror aladdinasken kommer säljas dåligt iår.

Lika vansinnigt som när de bytte bort piggelinpappret med hästarna på och gjorde glasstoppen fyrkantig.
En del ideer är ju bara sämst.
 
Lika vansinnigt som när de bytte bort piggelinpappret med hästarna på och gjorde glasstoppen fyrkantig.
En del ideer är ju bara sämst.
Har inte ätit piggelinglass på evigheter (är inte så förtjust i isglass) men håller med, det är att förstöra.
Kikade på fb, var även en fläderpralin dem skulle införa.
 
Sådan har Helnöten alltid sett ut i design, (Vet ej med salta mandlarna som visas på bild) , men dem andra chokladkakorna har vart gamla design sist jag åt marabou.

Packar upp choklad på jobbet och kan meddela att helnöten haft vanliga rutor som dom andra.

Iallafall vad jag känt genom plasten :o Aldrig köpt den.
 

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
6 697
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp