Jag borde byta avatar

AgentCarter

Trådstartare
Min gamla avatar känns inte som något/någon jag längre är, men kära buke-maffian får jag byta avatar för er?
Har ni några önskemål och regler kring bytet?
 
Men till vad?:confused:
Du tillhör väl buke-hundmaffian? ;)
Häst, hund, senior....nä..häst hänger jag iofs inte längre på :)

Men hoppas verkligen inte att jag ses som någon maffiamedlem då maffia är ett negativt ord för mig. :down:
 
Och @Amha håller tyst om det var så att jag inte framstod som en mafioso. Gjorde jag det kan du skryta med att ha mött gudfadern typ.
Heh.. Ja jag kan ju tydligen skryta om att jag är regelvidrig i alla fall :angel: men, det var rätt trevligt med en nystart. De som trodde att jag var ny var så försiktiga och fina i början :love: :D
 
Heh.. Ja jag kan ju tydligen skryta om att jag är regelvidrig i alla fall :angel: men, det var rätt trevligt med en nystart. De som trodde att jag var ny var så försiktiga och fina i början :love: :D
Men det är taskigt! Jag kommer aldrig på vad folk hette tidigare.


Nå, skala ett tio, hur läskig verkade jag?
 

Liknande trådar

Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 191
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 572
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 970
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp