Jag börjar ge upp

Tråkigt att det blivit som det blivit @RedHyuuga :(
Du har ju kämpat på väldigt länge och jag kan väl tycka att möjligen hade du kunnat bli sparad viss tid om kommunikationen med veterinär och återkoll av hästen varit lite tydligare och mer frekvent , men nu är det som det är och ledsen för din skull att du kämpat på så länge ändå helt enkelt .

Det är jobbigt men kommer kännas lättare utifrån där du befinner dig när dagen är över. Eller hur man nu ska försöka uttrycka det ”rätt” i sammanhanget....
kram på dig :heart
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 029
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
344
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 933
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp