Jag har fått jobb! JAG har fått JOBB!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herrejävlar. Nu är det nära...En dröm håller på att bli sann.
F.o.m någon gång i mitten av September kommer jag att börja jobba på Actic! :banana:
Förvisso bara fem timmar i veckan, än så länge. Men heeey! Vi snackar om någon som aldrig jobbat tidigare. Och jag kommer i alla fall vara där betydligt mer än så. Jag är redan där 3-4 timmar/dag i princip :rofl:
Men de enda kraven jag har nu är att jag inte får gå ut ur salen under Jamen...i övrigt alldeles kravlöst...Jag bara dräller liksom.
Pratar, tränar, pratar lite till, dricker kaffe, pratar...dräller...pratar. Och så händer det att jag kastar in folk på pass lite då och då, bara för att jag kan! Ba-intruktören tycker att jag borde få provision på alla jag kastar in på hennes pass...
Så vi får väl se hur det blir när det faktiskt ställs lite krav också...men det är mitt hem, mitt allt. Det kommer nog bli asbra! :bump:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
30
· Visningar
1 502
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 248
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 362
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 390
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp