Jag har under vinter jobbat hårt.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har jobbat mycket hårt på mig själv.
Jag har med en god vän tagit och krossat mycket av gammalt skrot som har förstört min hjärna och mitt humör.
Vissa har sett det på nära håll och andra läst om det här på Buke.
Buke, en sådan underbar plats där man kan tolereras trots att man är skadad och svag i sinnet.
Det gör att man kan reparea sig själv och bygga upp sig själv. Vist finns det vissa som kan vara dålig för en.
Men de flesta är fantastiska.
Jag har ventilerat några mörka hörn i mitt liv, exponerat dem för er och blottat mina absolut största sårbara punkter, och jag fick inget annat än värme tillbaka. Den känslan att få sådan värme har jag sällan känt. lite i sommaren och alltid här på buke.
Mitt självförtroende är fortfarande lågt men det växer. Jag kan inte stanna nu, nu måste jag ta tillbaka det jag har förlorat och åter bli den jag förtjänar att vara. Vad det är vet jag inte ännu.
Jag kanske behöver ventilera något hemskt i framtiden men inte idag, idag känner jag inte behovet.

Idag kan jag bara tacka för all värme jag får här. :heart
 

Jag tycker du verkar vara en väldigt trevlig person.
Jag hoppas du hittar rätt pusselbitar för att bearbeta och gå vidare. Du verkar ju redan vara på g :).
 
Jag tycker du verkar vara en väldigt trevlig person.
Jag hoppas du hittar rätt pusselbitar för att bearbeta och gå vidare. Du verkar ju redan vara på g :).
Tack,
Jag inser att jag har försökt bli frisk i ett sjukt förehållande, och det går inte. Nu har jag inget som tvingar mig att anpassa mig efter någon ananas konstiga ideer. Har kommit en bra bit på vägen. Men vägen är inte slut ännu.
 
Jag kommenterar inte så mycket, förutom i hästtrådarna, men jag läser en hel del. Vill bara säga att även jag fått ett mycket gott intryck av dig. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 541
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På kursen jag går så ska man träna på att iaktta sig själv, sina känslor och sina reaktioner i olika situationer. Känns lite underligt...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 087
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 220
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp