Jag måste bara berätta!

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Athina

:)

Klockan 5 i morse fick min Syster sina första värkar... och fördrygt 2 timmar sedan så åkte hon till förlossningen.
Mamma som är upp och hälsar på ringde precis och berättade det.

Hon skall få sitt första barn, något som dem har längtat efter så länge, då dem har haft väldigt svårt att få barn. Och efter 3 långa år, med besök hos infertilitetskliniken varje månad, så ligger hon nu där och skall klämma fram en liten bäbis! :bump:

Jag skall bli moster, min bror morbror och mina föräldrar morföräldrar.
Det är en stor dag för oss och inte minst för min syster och hennes man.

Jag har nog aldrig varit så här nervös förut i hela mitt liv... :D
 
Sv: Jag måste bara berätta!

Så roligt!!!!

Jag ska hålla tummarna för er allihop.
Att få ett efterlängtat barn är en gåva!!
 
Sv: Jag måste bara berätta!

:love: Spännande!

Kom att tänka på när jag skulle få Hanna. Min farmor (som ALDRIG ringer mig i vanliga fall), ringde en stund efter att vattnet gått. Jag sa att vattnet gått och att jag började få verkar. Sen hörde jag ju inte av mig, blev fullt upp liksom :p
Fick sen Hanna, och min pappa hade inte ringt farmor för att berätta så när jag kom hem från BB så ringde hon igen (en timma efter vi kommit hem eller så), och var så orolig; undrade hur det hade gått osv. :p
 
Sv: Jag måste bara berätta!

Jag e så nervös... vill liksom ringa och kolla, men kan inte. Och snart skall jag åka till jobbet och kommer inte hem förän i morgon... :crazy:
 
Sv: Jag måste bara berätta!

Klockan 00.40 så anlände en liten pojke till denna värld. Han var 52cm lång och vägde 3800g.

Syrran ringde klocknan 20.50 igår och sa att hon ännu behövde öppna sig 2 cm.
Jaha, tänkte jag och gick och la mig vid 22.00

05.00 ringer hon igen och säger att nu är det klart sen länge. Han låg då och snuttade på tutten.

:D :D :D
 
Sv: Jag måste bara berätta!

Grattis!

Jag har inga barn själv men när min syster fick barn så kändes det som min egen på något konstigt vis... :)

UNDERBART!
 
Sv: Jag måste bara berätta!

Jo, det är det med all säkerhet. Mina föräldrar hade oxå svårt att få barn, så att det har tagit tid för min syster var väl inte helt oväntat.
Hon är lika gammal (är 32), nej, hon är tom yngre än när mamma fick sitt andra (hon var 34) = mig Som nu är 23!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jag måste bara berätta!

Thank You! Sett kort nu, på mailen.. sååååååå underbart söt. Stooora ögon! :love:
 
Sv: Jag måste bara berätta!

Här kommer en bild på den lille..

Det bästa av allt.. Han är rödhårig! Det var något som min syster aldrig hade i åtanke att det kunde inträffa.
Alla barnen i våran familj är Blonda, som mamma.. utom JAG! Jag e rödhårig och det kommer långt tillbaka, min mormors mor var rödhårig.
Pappa hade mörkt brunt hår, nästan svart.

så min syster som är blond och hennes man som är väldigt mörk.. lyckades få en redhead, något som jag önskat mig ända sen jag och min sambo börjat pratat om barn...

{d1630db7-9fe1-456b-824b-d852bf4967bc}.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 653
Senast: tanten
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 653
Senast: Kiwifrukt
·
Gravid - 1år Måste dela med mig av detta då det känns otroligt jobbigt och min sambo är inget vidare stöd. Jag blev gravid med första barnet i...
Svar
17
· Visningar
4 136
Senast: Voeux
·
Övr. Hund Behöver akut hjälp! Vi har köpt en valp (8 veckor, storpudel) som vi bara har haft några dagar men det visade sig direkt när vi fick...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
15 347
Senast: Pudelägare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp