Jag ogillar starkt

Så har det varit i princip från det att den funktionen lades in.
Jag gjorde sent igår en ändring som gör det under Rekommenderas mer följsamt så det fungerar bättre på olika skärmstorlekar.
Den andra positiva effekten är att jag tycker att det nu visas mer klart vad som är annonser och vad som kommer från bukefalos.
Hela funktionen kommer från Google och liksom övriga google-annonser hjälper de till att betala för servrar och hålla igång sidan.
 
Så har det varit i princip från det att den funktionen lades in.
Jag gjorde sent igår en ändring som gör det under Rekommenderas mer följsamt så det fungerar bättre på olika skärmstorlekar.
Den andra positiva effekten är att jag tycker att det nu visas mer klart vad som är annonser och vad som kommer från bukefalos.
Hela funktionen kommer från Google och liksom övriga google-annonser hjälper de till att betala för servrar och hålla igång sidan.
Tack för förklaringen! Jag kanske vänjer mig med tiden.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
325
Senast: Elo
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 047
Senast: Blyger
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 154
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp