Jag ska börja i hoppinriktad grupp till hösten

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ju lite hopp-rädd men gillar bom och markarbete.
Har tjatat i flera år på att det inte finns en grupp där man rider typ cavaletti varannan gång och nu dök chansen upp, wieee
Att hoppa tre-fyra ggr per termin funkar inte när man är osäker, blir för långt mellan gågnerna.
Samtidigt vill jag inte gå i en regulär hopp-special, för jag är inte intresserad av att hoppa högt
Sen fick jag med mig en tjej i gamla gruppen som vill rida mera, så vi ska dela en lektionstid i veckan.
Så från hösten kommer jag rida combigrupp och hoppgrupp varannan vecka och bara hoppgrupp varannan vecka
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Har haft semester i snart fyra veckor och mest bara blivit deppig. Det här med semester är verkligen ingenting för mig. :( Jag känner...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 131
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok haha, vad är oddsen att det skulle vara markarbete bägge lektionerna denna vecka :D Vi red red en övning som kan liknas vid ett Y En...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp