Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig rejält på folk som inte tar av sig skorna innanför dörren, utan klampar in på mattor och golv helt oberörda. Samt låter sina ungar (med skor på) klättra runt i möblerna. :rage:
 
Jag stör mig på att de sju kilon som det tagit mig ett år att bli av med kommit tillbaka på två veckor efter att jag börjat med kortison.

Ett års kämpande helt jävla förgäves och det kommer att bli ännu mer viktuppgång. Glasögonskalmarna sitt fastklämda på kinderna och benen är dubbelt så tjocka som för ett par veckor sedan.

Fan fan fan
 
Jag stör mig på att de sju kilon som det tagit mig ett år att bli av med kommit tillbaka på två veckor efter att jag börjat med kortison.

Ett års kämpande helt jävla förgäves och det kommer att bli ännu mer viktuppgång. Glasögonskalmarna sitt fastklämda på kinderna och benen är dubbelt så tjocka som för ett par veckor sedan.

Fan fan fan

Ger ingen tröst i sig men det är till absolut största del vätska som kommer försvinna lika snabbt om du slutar med kortison.
 
Ger ingen tröst i sig men det är till absolut största del vätska som kommer försvinna lika snabbt om du slutar med kortison.
Är du säker?

Flera jag hört med påstår att kilona hänger kvar i åratal. Och jag ska äta skiten minst ett år. :banghead: :banghead: :banghead:

7 kg på två veckor är 14 kilo i månaden vilket blir 154 kilo på ett år. Plus 154 kg. :crazy:

Nåväl - dit lär jag väl inte komma men nog misstänker jag att jag kommer att gå upp en hel drös kilon till.

mvh fettot
 
Funktionen fint ansikte som verkar finnas på alla mobilkameror nu för tiden. Det blir inget fint ansikte. Man ser ju inte klok ut. Nån som vet om det går att gå bort?
 
Jag stör mig på att jag har fått världens förkylning och är superynklig. Börjar gråta för ingenting alls, just nu för killen i Lyxfällan som dragit på sig skulder.
 
Stör mig på att för mig helt okända människor som jag inte har några gemensamma vänner med på fb tydligen tycker det är helt okej att skriva till mig: Hi how are you? You are very beautiful, attractive and sexy
 
Stör mig på uttagsintervall på mediciner. Känns onödigt att springa på apoteket 4-5 ggr/månad när man hade kunnat gå dit en gång bara.
 
Stör mig på att för mig helt okända människor som jag inte har några gemensamma vänner med på fb tydligen tycker det är helt okej att skriva till mig: Hi how are you? You are very beautiful, attractive and sexy
Visst är det märkligt! Jag fick en bild på en blombukett en gång. Utan ett ord. Av en för mig okänd person.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 718
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 717
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 754
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen har startat en ny tråd.😉
Svar
1
· Visningar
946
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp